Zašto bi se vaš posao trebao nalaziti na Google+ – u?

Kada organizacije počnu razmišljati o upotrebi usluga Google+ za svoje poslovanje, jedno od prvih pitanja koje postavljaju je kako Google+ može pomoći mojem poslu? Postoji nekoliko načina kako se to može izvesti.

Prije svega, Google+ i Google tražilica su izravno povezane. Google tražilica je najveća tražilica u svijetu. Kada prvi put postavite svoj posao na Google+ imat ćete priliku potvrditi tu teoriju. Google će prepoznati vaš posao kao službeni posao. Vaši kontakt podaci i informacije o lokaciji će također biti lako dostupne kako bi ljudi znali kamo mogu ići kako bi saznali više informacija.

Kada objavite status na Google+ -u ti statusi se indeksiraju na Google-ovoj pretraživačkoj mreži i pojavit će se u rezultatima pretraživanja. Dakle, ako objavite status o novom proizvodu kojeg izdajete, a niste napisali ili objavili bilo kakve članke ili videe o tom proizvodu, vaši postovi se i dalje mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja. Nakon toga će korisnici biti u mogućnosti kroz vašu Google+ stranicu saznati više informacija o uslugama koje nudite. Google+ također omogućuje vašim klijentima da ocjene vaš posao, a te ocjene se prikazuju u rezultatima pretraživanja.

Ako imate zadovoljne klijente, možete ih obavijestiti da imate Google+ stranicu i da tamo napišu review za vaš posao.

Na ovaj način možete povećati svoju online vjerodostojnost za buduće klijente kada će prvi put vidjeti vaš posao na rezultatima koje će im dati Google tražilica. Google+ također nudi i personalizirano pretraživanje, što uvelike povećava vašu vidljivost. Ovo znači da ako npr. objavite status o svojem novom proizvodu, a imate followera na Google+ -u koji je taj post označio sa “sviđa mi se”, a on ima tisuću followera te ako netko od njegovih followera pretražuje nešto povezano sa vašim postom na tražilici, postoji šansa da će se vaš post pojaviti.

Dakle, čim više followera pridobite na Google+ -u veća će biti vaša vidljivost na tražilicama. Samom upotrebom Google+ -a povećati ćete svoju prisutnost na društvenim mrežama. Objavljeni mediji na Google+ -u izgledaju lijepo, privlačni su korisnicima i zbog toga će korisnici kliknuti na podijeljen sadržaj kako bi saznali više informacija.

Google+ omogućuje i jednostavnu interakciju s vašim ciljanim tržištem. Poruke možete slati izravno, možete se pridružiti različitim zajednicama koje omogućuju interakciju s osobama koje poznajete i koje imaju sličan interes. Google+ je odlično mjesto da proširite svoju poruku i naučite ljude više o vašoj organizaciji. Također, postoje još neke prednosti Google+ -a. Pomoću korisnika zajedničkih grupa sa sličnim interesima ćete pronaći zajednicu koja je povezana sa vašom djelatnošću, a zatim možete započeti interakciju s tim korisnicima.

Razlika između Google+ -a i Facebook-a jest da su korisnici Facebook-a više zainteresirani za svoje prijatelje i obitelj. Na Facebook-u prenose slike obiteljskih okupljanja, pričaju o događajima koji se odvijaju za vikend itd. Google+ korisnici nisu toliko zainteresirani za takve stvari. Ako imaju potrebu stupiti u interakciju s bliskim prijateljima, vjerojatno će se prebaciti na Facebook.

Google+ korisnici su zainteresirani za učenje i istraživanje novih stvari, proizvoda, usluga i rješenjima za njihovo poslovanje.

Ukratko, Google+ ima vrlo veliku korisničku bazu za vas pomoću koje možete komunicirati i proširiti vašu poruku. Online vidljivost vašeg poslovanja se uvelike povećava korištenjem Google+ -a kako iz perspektive branda tako i iz perspektive optimizacije tražilice.

Mogućnosti oglašavanja na Google+ -u su jako velike. Bilo da želite samo povećati prepoznavanje vaše usluge/proizvoda/posla objavljivanjem videa ili slika ili ipak želite direktno komunicirati sa korisnicima koji će se zainteresirati za ono što nudite, Google+ je pravo mjesto za vas i vaš posao.

Ako naiđete na bilo kakve probleme kod izgradnje vašeg posla kroz Google+, obratite nam se bez oklijevanja kroz našu kontakt formu.

Podijelite članak: