Zašto investirati u društvene mreže?

Istina je da danas postoje mnoge tvrtke koje napreduju bez korištenja društvenih mreža. Međutim, te tvrtke bi uspjele podići svoj uspjeh na skroz drugi nivo sa korištenjem marketinga i investiranjem u društvene mreže zbog mnogih razloga.

Zašto je fokusiranje na marketing društvenih mreža vrijedno za vaš posao? Prvo, vaša publika je sigurno aktivna bar na jednom društvenom kanalu i vi imate mogućnost da dosegnete do njih.

Facebook, na primjer, ima preko milijardu dnevno aktivnih korisnika od prosinca 2016. godine. Vaša publika čini samo mali dio svih tih korisnika. Jasno je da su društvene mreže mjesto gdje vaši korisnici provode svoje vrijeme online. Marketing kampanje napreduju kada dobivaju kvalitetne informacije. Još bolje, ti podaci se mogu upotrijebiti za privlačenje korisnika na način koji ih neće uznemiravati.

Sa društvenim mrežama imate mogućnost da ciljate demografsku skupinu koju želite sa pravim porukama i reklamama za razliku od TV reklama, gdje poruka mora biti dovoljno široka da bude relevantna za veću publiku, jer je poslužena svima koji gledaju određenu emisiju.

Jedan od glavnih razloga zašto su društvene mreže učinkovite kod postizanja ciljeva vaše tvrtke jest zbog personalizirane komunikacije s korisnicima. Zbog podataka i publike, društvene mreže su daleko isplativije od drugih oblika marketinga.

Da razjasnimo nešto, društvene mreže nisu besplatne. Ne košta ništa da se pokrene YouTube kanal ili otvori Facebook stranica, ali postoje troškovi kad se pogleda na uloženo vrijeme koje je potrebno za pokretanje vaših računa kao i troškovi povezani sa dizajnom i prikazivanjem oglašavanja.

Za razliku od tradicionalnog oglašavanja, možete znati je li vaša poruka bila vrijedna korištenjem analitike koju vam pružaju društvene mreže. Vaši napori kod oglašavanja će postići vrhunske performanse kada koordinirate sve svoje kanale za jedan jednostavniji pristup putem društvenih mreža, e-maila, marketing događaja i slično. Na primjer, društvene mreže mogu dodati online komponentu na bilo koji događaj koji vaša tvrtka organizira, tako da se ljude više osvijesti te da se potakne razgovor čak i nakon završetka događaja.

Osim povećanja truda na drugim marketinškim kanalima, važno je biti aktivan na društvenim mrežama kako bi razumjeli što vaša konkurencija radi da doseže do potrošača. Bitno je da ne kopirate kako se vaša konkurencija ponaša na društvenim mrežama, ali je također bitno da uvidite što vaša konkurencija radi kako bi se pobrinuli da ono što vi dijelite ima veću vrijednost.

Marketing društvenih mreža nudi neosporne poslovne rezultate. Umjesto da se žurite podijeliti nešto na društvenim mrežama, uzmite trenutak i razmislite zašto volite biti aktivni. Sa razumijevanjem smjera u kojem želite ići, vaš brand je u boljoj poziciji za postizanje smislenog razgovora sa publikom koji će privući rezultate. Korištenje društvenih mreža na tržištu za vaš posao neće bit lak posao, ali ako se potrudite upotrebljavati kanale s ciljem, podići ćete vaš marketing na novu razinu.

Ukoliko zatrebate bilo kakvu pomoć slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: