Youtube marketing za male tvrtke

  • 6 min čitanja

Rating

Poznata je činjenica da je Youtube tražilica broj 2 na Webu, ukoliko se gleda broju upita korisnika. Zvuči veoma impresivno, ali što to predstavlja malim lokalnim tvrtkama koji pokušavaju doći do klijenata? Zar se ne odnosi 13 milijardi gledanja video zapisa na Youtubeu na Lady Gagine spotove?   Ispada da iako se dosta gledanja odnosi isključivo u svrhu zabave, velik broj video zapisa ljudi gledaju u potrazi za pomoći i informacijama. U stvari, ima više od 35 milijuna pretraga svaki mjesec za video zapise koji počinju sa „kako“ (imajte u vidu da se ova statistika odnosi na englesko govorno područje tj. da ti video zapisi počinju sa „how to“). Dakle to je više od 35 milijuna prilika za tvrtke da dohvate ljude koji možda trebaju njihov proizvod ili uslugu. Ali kako lokalne tvrtke mogu zaraditi novce na tom trendu? Ovdje donosimo 5 laganih načina pomoću kojih možete iskoristiti Youtube za Vašu tvrtku.  Izradite sadržaj koji zadovoljava neku potrebuDa biste dosegli korisnike koji trebaju pomoć morate izraditi sadržaj koji zadovoljava njihove potrebe. Ukoliko samo postavite neku seriju ili tv spot na Youtube to neće privući nikakvu pozornost (osim ako se ne radi o Severini) te neće generirati nikakav interes za Vaše poduzeće (Severinini video zapisi generiraju interes za neke druge stvari). Ovdje je vrlo važna AIDA, ukoliko ste studirali na nekom faksu gdje se predaje marketing, stvar će Vam odmah biti poznata i možete preskočiti slijedećih nekoliko rečenica, ukoliko ne znate što je to AIDA, bez brige, nije ništa komplicirano. AIDA označava Attention, Interest, Desire i Action ili na hrv. Pozornost, Interes, Želju i Akciju ili PIŽA. Dakle trebate zainteresirati korisnike da pridobijete njihovu pozornost na način da ćete ispuniti neku od njihovih potreba.  Na primjer, ukoliko ste vodoinstalater, možete napraviti video o tome kako popraviti neispravan WC odvod. Takav video je dobar način da dobijete pozornost od nekoga tko ima problema sa neispravnim WC odvodom. Ne samo da ste dali kvalitetnu informaciju korisniku kako da sam uradi popravak nego ste mu dali i neke dodatne informacije koje možda nije znao. Ukoliko se pothvat pokaže prevelikim za korisnika, pogodite koga će zvati da mu popravi WC. Ukoliko ipak korisnik riješi problem na temelju Vašeg savjeta to je prvi korak u izgradnji veze.   Nastavak članka Youtube marketing za male tvrtke 

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni