Youtube marketing za male tvrtke – 2 dio

Obratite pozornost na produkcijsku vrijednost
Ne morate biti slijedeći Spielberg, ali Vaši video zapisi bi trebali biti profesionalni i lagani za gledanje. Ukoliko se kamera trese prilikom snimanja video, zvuk je loše kvalitete, loše osvjetljenje, nepovezana priča, sve su to stvari koje mogu natjerati korisnika da prestane gledati Vaš video. Obratite pozornost na rasvjetu, koristite tronožac da se kamera na trese prilikom snimanja, koristite kvalitetne mikrofone i obratite pozornost na zvuk. Pokušajte provesti gledatelja kroz video sa povezanom pričom. Ukoliko obratite pozornost na ove detalje izdvojit ćete se od mase drugih slabo kvalitetnih videa – te ćete tako dobiti više pozornosti i interesa od Vaših gledatelja.
 
Optimizirajte video zapis za YouTube pretragu
Video zapisi na Youtube se postavljaju svaku minutu, 24 sata dnevno, svaki dan. Da bi korisnici mogli pronaći Vaš video morate ga optimizirati. Ovdje je nekoliko stvari na koje morate obratiti pozornost prilikom stavljanja Vaših video zapisa na Youtube. Stavite važne keyworde u naziv video zapisa, također ti isti keywordi moraju biti u Vašim tagovima. Izaberite kvalitetni thumbnail (ukoliko imate tu mogućnost) na temelju kojeg će posjetitelju odmah biti jasno o čemu se u video zapisi govori.
 
Omogućite korisnicima da reagiraju poslije pogledanog video zapisa
Slijedeći AIDA-u uvijek želite da korisnici nakon što pogledaju video zapis odrade neku određenu akciju. Ukoliko ste napraviti informativni video o tome kako popraviti WC koji propušta voda, tada morate dati dobar razlog gledateljima da naprave neku akciju nakon što pogledaju video. Na primjer možete im ponuditi poseban popust ukoliko se jave odmah nakon pogledanog video.
 
Poziv na akciju kao što je „Pretplatite se na naš newsletter o savjetima kako održati kupaonicu čistom i dobit ćete 10% popusta na naše usluge“. U video trebate staviti poseban URL kao npr. naziv-vaseg-site.hr/youtube tako da korisnici imaju vrlo jednostavan način kako mogu djelovati. Unikatan URL će Vam omogućiti da pratite koliki je odziv korisnika na Vaše video zapise.
 
Objasnite korisnicima tko ste Vi
Nemojte se bojati korisnicima objasniti tko ste Vi i što radite, važno je da ljudima objasnite od koga dobivaju sve te važne informacije koje stavljate u svoj video. Trebali bi ohrabriti korisnike da naprave dodatni korak u vašem međusobnom odnosu te da se pretplate na Vaš Youtube kanal ili na Vaš newsletter. Izgradnjom svoje baze Youtube korisnika automatski ćete doseći korisnike koji su već zainteresirani za Vas i koji su napravili dodatni korak da se pretplate na Vaše najnovije video zapise.
 
Ovdje je navedeno samo nekoliko načina putem kojih male lokalne tvrtke mogu iskoristiti prednosti Youtubea. Ima ih još jako puno, međutim ukoliko počnete sa osnovama to će Vas staviti ispred jako puno potencijalnih korisnika. Ukoliko želite redovito dobivate nove savjete o tome kako se oglašavati na Youtube i na ostalim marketinškim kanalima možete se pretplati na naš newsletter.
 

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter