WordPress kreće u CPC oglašavanje

WordPress je objavio da je sklopio ugovor sa Federated Media Publishingom koji će omogućiti blogerima još jednu mogućnost da unovče svoje blogove, program je opcionalan (dakle Vi birate da li ćete sudjelovati ili ne) a bit će ekskluzivno dostupan svim WordPress.com blogerima.
 
U postu, glavni čovjek zadužen za oglašavanje na WordPressu, Jon Burke, napisao je:
 
„Do sad smo imali otpor na oglašavanje zbog toga jer je većina oglasa koje smo vidjeli nagrđivala same blogove, te nam se je činilo da je Google AdSense nešto najbolje što se može dobiti, što je ustvari prilično tužno. Potrošite jako puno vremena i uložite jako puno truda u Vaš blog i naš je stav da zaslužujete puno više od AdSensa. “
 
Federated Media je prva objavila dogovor sa WordPress.com već u listopadu, zajedno sa Automattic-om i nedavnom akvizicijom Lijit Networks-om Inc, rekli su da su u stanju ponuditi brandovima veću mogućnost za odabir sadržaja, sponzorirane postove, i konverziju da bi pomogli marketinškim stručnjacima da što bolje ciljaju traženu skupinu korisnika u blogsferi.
 
Postotak od prihoda oglašavanja koji će se plaćati blogerima je nepoznat. U odgovoru na pitanje, kako će se dijeliti zarada između WordPressa i blogera, začetnik WordPressa Matt Mullenweg je odgovorio „Naš primarni cilj je da kreiramo nešto što će nagraditi blogere za njihov težak rad i kvalitetu njihovog rada, i to na većoj razini od one koju omogućuje generičke Adsense, našu suradnju nećemo temeljiti na određenom postotku prihoda od oglašavanja“.
 
Da bi blogovi sudjelovali u WordAds programu moraju biti javno vidljivi te imati vlastitu domenu. Prijavljivanje u program ne garantira Vam prihvaćanje; WordPress će odabrati blogere koji će sudjelovati u programu obzirom na sadržaj koji objavljuju te ovisno o tome koliko prometa tj. angažiranih korisnika imaju na blogu.
 
Burke je rekao da za sada nema planova da se WordAds program ponudi WordPress.org zajednici ili općenito – web zajednici, međutim nije rekao da li se radi na pluginu koji bi veoma lako omogućio integraciju sa svim WordPress web stranica. Burke je također potvrdio da će na početku WordAds program biti dostupna samo na blogovima sa engleskog govornog područja, uz napomenu da se svaki dan objavi novih 50,000 stranica baziranih na WordPress-u.
 
Ukoliko ćete u bližoj budućnosti raditi CPC kampanje za englesko govorno područje, nemojte zaboraviti i na WordAds program.

Podijelite članak: