web stranica

Web stranica: 7 bitnih faktora dizajna

  • 6 min čitanja

Rating

Stvaranje uspješnog poslovanja često zahtjeva godine teškog rada. Da biste uopće započeli, trebate postaviti čvrste temelje za vašu tvrtku. U suvremenom poslovnom okruženju, web stranica je često prva kontakt točka korisnika s vašom tvrtkom ili brandom.

U ovom članku, pogledat ćemo kako dizajnirati i razviti suvremenu poslovnu web stranicu. Također ću vas savjetovati kako biste izbjegli pogreške uočene kod mnogih web stranica. Većina tih pogrešaka su osnovne pogreške, ali one često dovode do velikih gubitaka. Ako niste ispravno postavili temelje web stranice, svaki sloj koji dodate će biti postavljen na nestabilnom tlu.

Postoji nekoliko stvari koje se mogu popraviti na svakoj web stranici. Čak i dobro dizajnirane web stranice imaju neke osnovne pogreške koje mogu pokvariti korisničko iskustvo i usporiti uspjeh poslovanja vaše tvrtke. Od funkcionalnosti do izgleda, navigacije i standarda kodiranja, mnogo truda je potrebno uložiti u izradu odličnih web stranica. I to se ovdje ne završava. 

Web developeri, dizajneri i trgovci moraju izraditi web stranice koje privlače posjetitelje i angažirati ih da poduzmu željene akcije. Uzimajući u obzir sve ovo čimbenike, nije ni čudo da mnoge web stranice imaju mane koje štete njihovim poslovnim ciljevima.

Napravila sam popis od 7 stvari na koje treba obratiti pozornost prilikom dizajniranja vaše web stranice. Nadam se da će vam ovaj popis biti koristan.

Namijenjena je za vlasnike tvrtki i poduzetnike koji:
  • razmišljaju o dizajniranju nove web stranice za svoj posao
  • razmišljaju o tome koje promjene mogu napraviti na svojoj postojećoj stranici kako bi bila bolja.
Počnimo.

1. Ukupni dizajn

Svaka dobra web stranica ima odličan jezik dizajna i zapanjujuće vizualne elemente. Estetika vaših web stranica može povećati važnost vašeg branda i donijeti više prometa na vašu web stranicu. Također, konzistentan jezik dizajna poboljšava upotrebljivost vaše web stranice i može vašu web stranicu učiniti izloženijom. 

Primjer u nastavku je nagrađivana web stranica tvrtke tooyoo.ch. Njihov cjelokupan jezik dizajna je jedinstven i razigran, unatoč temi web stranice. Uz zanimljivu shemu boja i razigrane ilustracije, ova web se web stranica ističe u odnosu na ostale. 



web stranica
Izvor

 

2. Sadržaj

Danas postoji popularna izreka- Content is king! 

Da biste prezentirali svoj sadržaj potencijalnim korisnicima, morate imati odličan sustav za upravljanje sadržajem koji će se pobrinuti za pozadinsku funkcionalnost. Dobar CMS poput WordPressa može vašu web stranicu učiniti brzom i sigurnom, te vam ponuditi različite mogućnosti prilagodbe. WordPress je jednostavan za instalaciju, vrlo prilagodljiv i idealan za sve. 

Upravljanje i predstavljanje sadržaja je ključno za sve velike konverzije i izloženost u online svijetu. 

Također ako možete stvoriti odličan sadržaj i priču i predstaviti ga na dobro osmišljen način možete biti priznati od strane profesionalnih stručnjaka i konkurirati svojom web stranicom u natjecanju za najbolju web stranicu na Švicarskom webu. Na taj način ćete se još više istaknuti. 

Kroz pričanje priče na vašoj web stranici možete predstaviti svoj brand u online svijetu i angažirati klijente u još većem opsegu. 
Slika u nastavku prikazuje web stranicu s mnogo različitih vrsta sadržaja. Sadržaj je savršeno prilagođen ciljanoj publici i zaslužuje mjesto među nagrađivanim web stranicama.
 

web stranica

Izvor

3. Responzivan web dizajn

Responzivan web dizajn (RWD) je pristup web dizajnu koji omogućuje da se web stranice dobro učitavaju na različitim uređajima i veličinama zaslona. RWD se često navodi kao najznačajnija karakteristika web stranice. Čini vašu web stranicu dostupnu svakome, neovisno o uređaju koji koristi.

Podržavajući korisnika koji upotrebljava više uređaja, stvorite sjajno korisničko iskustvo za sve svoje posjetitelje, a također i poboljšajte svoj položaj na tražilicama.

Swiss.com web stranica je na samom vrhu u pogledu responzivnosti. Njihova izvrsno izvedena web stranica im je omogućila primanje nagrade za najbolju web stranicu 2015. godine.


web stranica

Izvor 

4. Upotrebljivost

Upotrebljivost se odnosi na jednostavnost i lakoću korištenja web stranice.  

Upotrebljivost uključuje:

  • jasnu navigaciju,
  • izbornike,
  • dobru informacijsku arhitekturu,
  • povezivanje itd.


Web stranice koje se lako koriste privlače više posjetitelja i potiču poslovanje. Provjerite ima li vaša web stranica sve karakteristike koje omogućuju vašim korisnicima da izvrše željene akcije. 

Informacijska arhitektura i jasna vizija mogu uvelike poboljšati upotrebljivost vaše web stranice. Evolucija web tehnologija omogućuje bolje upravljanje složenom strukturom sadržaja.

Primjer u nastavku prikazuje web stranicu čije je upotrebljivost izvrsna. Jasna navigacija i dizajn interakcije daju prednost ovoj web stranici u odnosu na konkurenciju.
 

web stranica

Izvor 

5. Inovacija

Budući da web tehnologije i trendovi stalno rastu i mijenjaju se, postoji velik broj novih načina za poboljšanje vaše web stranice. Korištenje novih tehnologija može povećati funkcionalnost vaše web stranice i čak otvoriti nove mogućnosti za vaš poslovni model. 

Svake godine se pojavljuju novi načini prezentiranja i upravljanja podacima. Isto tako, korištenjem inovacija možete steći prednost u odnosu na konkurenciju. 

Slika u nastavku prikazuje web stranicu s inovativnom značajkom pomicanja i 3D okruženjem. Web stranica koristi vizualizaciju podataka kako bi omogućila pogled na švicarske glazbene ljestvice u posljednjih 50 godina.
 

web stranica

Izvor

6. Dizajn korisničkog iskustva

Dizajn korisničkog iskustva (UX) može se definirati kao proces stvaranja proizvoda koji pružaju smislena i osobno relevantna iskustva. Ulaganje u učinkovit UX dizajn može donijeti mnoge prednosti za tvrtku i poslovanje. Može poboljšati stopu konverzije i povećati prihode. 

Dok UX igra važnu ulogu u razvoju svih digitalnih izvora, njegova važnost je još jača u razvoju web stranica. 

Činjenica je da će se 79% korisnika premjestiti na drugu web stranicu ako ne mogu odmah pronaći ono što traže. Ako želite da korisnici ostanu i odrade određene akcije na vašoj web stranici, budite sigurni da ste stvorili iskustvo koje oni žele. 

Uz interakcije i jednostavnost možete stvoriti iskustvo koje će privući vaše nove klijente i zainteresirati postojeće za povratak na vašu stranicu.

U nastavku donosimo sliku koja prikazuje zaslon početne stranice web shopa. Ovaj web shop je dobio nagradu za iskustvo koje korisnici odlično iskustvo korisnika na njihovoj stranici. 
 

web stranica

Izvor 

7. Brand

Prema American Marketing Association-u brand je "ime, pojam, dizajn, simbol ili bilo koja druga značajka koja identificira dobavljača ili uslugu jednog prodavača i razlikuje ga od ostalih prodavača".

Možete zamisliti svoj brand kao ideju ili sliku koju ljudi imaju na umu kada razmišljaju o određenim proizvodima, uslugama ili aktivnostima tvrtke. Kombinacija fizičkih i emocionalnih znakova se pokreće kada je izložena imenu, logotipu, vizualnom identitetu ili čak poruci. 

S procesom brendiranja dajete smisao svojoj tvrtki, proizvodima i uslugama stvaranjem i oblikovanjem robne marke u svijesti kupaca. Što je bolje brendiranje to ste više izloženi. 

Odličan primjer brendiranja je web stranica Samsunga.
 

web stranica

Izvor 

Zaključak

Imajte na umu ovih 7 stvari kada slijedeći put budete dizajnirali novu web stranicu ili redizajnirali postojeću. Svakako uzmite u obzir da postoji mnogo više faktora za razmatranje.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni