web design

Funkcionalan Web design: 3 načela za više konverzija

  • 6 min čitanja

Rating

Web design, ovisno o tome da li je kvalitetno ili nekvalitetno odrađen, može pomoći vašoj tvrtki da bude uspješna ili u potpunosti spriječiti njezin rast i uspješno poslovanje. 

Loše dizajnirane web stranice ili web aplikacije mogu naživcirati i otjerati korisnike. S druge strane, dobar web design može pomoći poslovnom rastu privlačenjem prave vrste korisnika koji će biti oduševljeni vizualnim sadržajem. 

Što čini dobar web design?

Moglo bi se reći da je dobro dizajnirana web stranica ona web stranica koja izgleda vizualno privlačno, tj. koja jednostavno “izgleda dobro”.

Na neki način ova je tvrdnja točna, ali ne u potpunosti.

Postoji još jedan, često zanemareni aspekt web designa koji može donijeti sjajne rezultate:
  • promet na vašu web stranicu,
  • konverzije i
  • prodaju.
Koja je najveća prednost dobrog web designa? Ne morate potrošiti bogatstvo i izgubiti tjedne ili mjesece kako bi imali dobar web design. Ponekad odrada može biti jednostavna ako odredite vaše ciljeve i prilagodite im dizajn.

Primili smo brojne e-mailove od naših korisnika sa zahtjevom da im dizajniramo modernu, vizualno privlačnu web stranicu koja će im donijeti posjete novih korisnika.

Moderan web design je mnogo više od jednostavnog odabira izgleda stranice ili boja koje će se koristiti. U ovom članku, pokazat ćemo vam koji elementi ulaze u funkcionalan web design.

3 načela modernog web designa


web design

1. Dizajn usmjeren na konverzije

Već smo ranije spomenuli da web stranice nisu izrađene samo da lijepo izgledaju. Naravno, vizualni dizajn je važan, a web dizajneri trebaju slijediti najnovije trendove i prakse pri dizajniranju web stranice. Također trebaju izraditi web stranicu koja je vizualno privlačna.

Treba uzeti u obzir još jednu bitnu stvar: konverzije.

Kada govorimo o poslovanju, svaka web stranica mora imati jasno definiranu svrhu.

Primjerice, svrha bi mogla biti blog koji je dizajniran kako bi privukao veći broj korisnika kvalitetnim sadržajem ili stranica dizajnirana sa svrhom da potakne ljude da se prijave na vaš newsletter.

Konverzija nastupa kada posjetitelj na vašoj web stranici izvrši željeni cilj. Cilj bi mogao biti ispunjavanje obrasca ili kupnja proizvoda.

Svaka web stranica bi trebala biti dizajnirana tako da potakne konverziju. To znači da bi svaka web stranica trebala biti oblikovana tako da odgovara svrsi stranice.

Generalno je dobra ideja da na landing stranici nemate komplicirani navigacijski izbornik. 

Ako vaša landing stranica ima jasno definiran CTA, recimo obrazac za prijavu, gdje vaši posjetitelji mogu upisati svoje e-mailove kako bi se pretplatili na newsletter, nemojte ih usmjeravati i na druge sadržaje.

Landing stranica vjerojatno neće imati puno izbornika. Možda neće imati niti jedan.


web design

Izvor

Vaša početna stranica, s druge strane, će vjerojatno imati bogate izbornike ispunjene različitim outbound linkovima. Ovo je klasični primjer dizajna usmjerenog na konverzije. Pri web designu se obvezno uzima u obzir svrha web stranice.

2. Responzivan web design

Još jedan ključan aspekt web dizajna je responzivan web design.

Jeste li ikada otvorili web stranicu na svom smartphonu i vidjeli da izgleda nepregledno i da je tekst gotovo nečitljiv? To se događa kada web stranica nije responzivna.

Responzivan web design (RWD) je pristup web dizajnu koji omogućuje da se web stranice funkcionalno prikazuju na različitim uređajima i prozorima ili veličinama zaslona. Ovaj pristup pruža prilagodljivu web stranicu koja odgovara različitim veličinama zaslona.

Umjesto izgradnje posebnih web stranica za pametne telefone, tablete i e-čitače, web developeri upotrebljavaju fluidne mreže, medijske upite i fleksibilne slike kako bi izradili jednu web stranicu koja neometano prikazuje sadržaj putem kanala. 

Responzivan web design se često navodi kao najvažnija značajka web stranice. Čini vašu web stranicu dostupnom svima, bez obzira na uređaj koji koriste.

Ako podržavate korisnike s višestrukim uređajima, stvarate sjajno korisničko iskustvo za sve svoje posjetitelje, a također i poboljšavate svoj položaj u rezultatima pretraživanja.


web design

Izvor

3. UX design

Treće važno načelo je Dizajn korisničkog iskustva (UX design). UX design je proces kreiranja proizvoda koji pruža značajna i osobno relevantna iskustva.

Važan koncept u UX designu je proces po kojem korisnici formiraju iskustva.

Prilikom prvog susreta s proizvodom, korisnik odmah stvara dojam – koji se tijekom vremena razvija, obično sukladno korištenju proizvoda.

Ulaganjem u učinkovit UX design možete ostvariti brojne prednosti u poslovanju. Možete poboljšati stopu konverzija i povećati vaš prihod. Istraživanje navodi da svaka 2 dolara potrošena na UX design mogu donijeti 100 dolara prihoda.

Dok UX igra ključnu ulogu u razvoju svih digitalnih resursa, njegova važnost se povećava u web designu.

Cilj UX-a je dati korisniku nešto što mu je važno. Ako uspijete pružiti pozitivno iskustvo vašim korisnicima, možete očekivati da će se oni angažirati oko vašeg branda.  


web design

Izvor

Zaključak

Web design je više od jednostavnog odabira izgleda web stranice ili odabira boja i slika koje ćete koristiti. Riječ je o složenom procesu koji zahtijeva rad stručnjaka iz nekoliko područja kao što su web dizajn, SEO i web development. Načela koja smo spomenuli samo su neki od elemenata koji ulaze u moderan web dizajn.

Ako trebate dodatne informacije ili vam je potrebna pomoć s web designom, kontaktirajte nas.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni