web design

Funkcionalan Web design: 3 principa za više konverzija

  • 6 min čitanja

Rating

Web design često može biti dvosjekli mač. To je jedna od stvari koja može pomoći tvrtki da raste ili spriječiti njezin rast.

Loše dizajnirane web stranice ili web aplikacije mogu nervirati i otjerati korisnike. S druge strane, dobar web design može pomoći poslovnom rastu privlačenjem prave vrste korisnika, te ih može oduševiti vizualnim sadržajem.

Što čini dobar web design?

Moglo bi se reći da je dobro dizajnirana web stranica ona web stranica koja izgleda vizualno privlačno, tj. koja jednostavno “izgleda dobro”.

Na neki način to je točno. Međutim, to nije u potpunosti točno.

Postoji još jedan, često zanemareni aspekt web designa koji može donijeti sjajne rezultate:
  • promet na vašu web stranicu,
  • konverzije i
  • prodaju.
Želite znati najbolji dio? Ne morate potrošiti bogatstvo i izgubiti mjesece ili tjedne kako bi to napravili. Ponekad to može biti jednostavno kao određivanje vaših ciljeva i ugađanja dizajna.

Primili smo mnoge e-mailove od naših korisnika sa zahtjevom da im dizajniramo modernu, vizualno privlačnu web stranicu koja će im također, donijeti nove korisnike.

Moderan web design je mnogo više od jednostavnog odabira izgleda stranice ili boja koje će se koristiti na web stranicama. U ovom članku, pokazat ćemo vam koji elementi ulaze u ovu vrstu dizajna.

3 principa modernog web designa


web design

1. Dizajn usmjeren na konverzije

Već smo ranije spomenuli da web stranice nisu predodređene samo da lijepo izgledaju. Naravno, vizualni dizajn je važan, a web dizajneri se moraju pobrinuti da slijede najnovije trendove i prakse pri dizajniranju web stranice. Također se moraju pobrinuti da web stranice koje dizajniraju budu estetski privlačne.

Postoji još jedna stvar za razmatranje: konverzije.

Kada govorimo o poslu, svaka web stranica mora imati jasno definiranu svrhu.

Primjerice, to bi mogao biti blog koji je dizajniran za povećanje broja korisnika kvalitetnim sadržajem ili odredišna stranica dizajnirana sa svrhom da se ljudi prijave na vaš newsletter.

Konverzija nastupa kada posjetitelj na vašoj web stranici izvrši željeni cilj, kao što je ispunjavanje obrasca ili kupnja.

Svaka web stranica bi trebala biti dizajnirana na način da potiče konverzije. To znači da bi svaka web stranica trebala biti oblikovana tako da odgovara svrsi stranice.

Generalno je dobra ideja ne ometati posjetitelje na odredišnoj stranici kompliciranim navigacijskim izbornikom.

Ako vaša odredišna stranica ima jasno definiran CTA, recimo obrazac za prijavu, gdje vaši posjetitelji mogu ostaviti svoje e-mailove kako bi se pretplatili na newsletter, ne biste ih trebali ometati drugim stvarima.

Odredišna stranica vjerojatno neće imati puno izbornika. Možda neće imati niti jedan.


web design

Izvor

Vaša početna stranica, u drugu ruku, će vjerojatno imati bogate izbornike ispunjene različitim outbound linkovima. To je klasični primjer dizajna usmjerenog na konverzije. Za web design se mora uzeti u obzir svrha web stranice.

2. Responzivan web design

Još jedan ključan aspekt web dizajna je responzivan web design.

Jeste li ikada otvorili web stranicu na svom smartphonu i vidjeli da sve izgleda pomiješano i da je tekst gotovo nečitljiv? To se događa kada web stranica nije responzivna.

Responzivan web design (RWD) je pristup web dizajnu koji čini da se web stranice funkcionalno prikazuju na različitim uređajima i prozorima ili veličinama zaslona. Ovaj pristup pruža jednu prilagodljivu web stranicu koja odgovara različitim veličinama zaslona.

Umjesto izgradnje posebnih web stranica za pametne telefone, tablete i e-čitače, web developeri upotrebljavaju fluidne mreže, medijske upite i fleksibilne slike kako bi izradili jednu web stranicu koja neometano prikazuje sadržaj putem kanala. 

Responzivan web design se često navodi kao najvažnija značajka web stranice. Čini vašu web stranicu dostupnom svima, bez obzira na uređaj koji koriste.

Ako podržavate korisnike s višestrukim uređajima, stvarate sjajno korisničko iskustvo za sve svoje posjetitelje, a također i poboljšavate rangiranje u tražilicama.


web design

Izvor

3. UX design

Treće važno načelo je Dizajn korisničkog iskustva (UX design). UX design se može definirati kao proces kreiranja proizvoda koji pruža značajna i osobno relevantna iskustva.

Važan koncept u UX designu je proces po kojem korisnici formiraju iskustva.

Prilikom prvog susreta s proizvodom, korisnik stvara trenutačni dojam – koji se tijekom vremena razvija, obično kako se proizvod koristi.

Ulaganje u učinkovit UX design može donijeti mnoge prednosti u poslovanju. Može poboljšati stopu konverzija i povećati prihod. Ovo istraživanje navodi da svaka 2 dolara potrošena na UX design mogu donijeti 100 dolara prihoda.

Dok UX igra ključnu ulogu u razvoju svih digitalnih resursa, njegova važnost se povećava u web designu.

Cilj UX-a je kreirati vrijednost za korisnika. Ako uspijete pružiti pozitivno iskustvo svojim korisnicima veća je vjerojatnost da će se angažirati u pogledu vašeg branda.


web design

Izvor

Zaključak

Web design je više od jednostavnog odabira izgleda web stranice ili odabira boja i slika za korištenje. To je složen proces koji zahtijeva stručnjake iz nekoliko područja kao što su web dizajn, SEO i web development. Načela o kojima smo ovdje govorili samo su neki od elemenata koji ulaze u moderan web dizajn.

Ako želite saznati više ili vam je potrebna pomoć s web designom, kontaktirajte nas.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni