Strategije objavljivanja: što objavljivati?

Content Marketing

Što zapravo treba objavljivati? Evo nekoliko strategija koje možete isprobati sljedeći put kada se zapitate što biste objavili na društvenim mrežama.

Kada pišete za društvene mreže, imajte na umu sljedeće smjernice. Prvo, zapamtite da su ljudi skloni skeniranju. Ljudi ne čitaju nužno svaku riječ u tekstu. Uključivanje nekoliko ključnih riječi u post, tiskana slova ili podebljane riječi koje će zapeti za oko ljudima će sigurno pomoći.

Uvijek stavite važne informacije na početak. Ovo je dosta slično tradicionalnom novinarstvu s obrnutim piramidalnim pravilom, gdje započinjete s najvažnijim pojedinostima, a zatim izbacujete ostale informacije.

Iskoristite prednosti naslova i podnaslova. Ako oblikujete post na blogu, vrlo je jednostavno koristiti različite vrste naslova. No, čak i kad su u pitanju društvene mreže, imate kontrolu za oblikovanje. Facebook vam daje mogućnost stiliziranja teksta ili dodavanja drugih ukrasa u post.

Upotreba emotikona ili drugih ikona također može pomoći da se sadržaj ističe. Ako je moguće, razmislite o korištenju opcija kao što je numeriranje ili podebljavanje. Iste stvari koje ćete imati za objavljivanje će se razlikovati ovisno o platformi, ali iskoristite mogućnost dijeljenja informacija. Zapamtite, nemojte podvlačiti tekst kako bi se istaknuo. Kada će ljudi vidjeti podvučeni sadržaj, pretpostavit će da je to link, a time ih možete zbuniti. Kada je moguće, pobrinite se da su ključne riječi istaknute.

I naravno, koristite linkove i slike kako bi sadržaj bio bogatiji. Kada pišete, razmišljajte o poruci. Možete li dodati vrijednost životima svoje publike? Možda je to humor, uvid i slično. Ako je moguće, pokušajte izbjeći predstavljanje kao prodavač.

Ljudi ne posjećuju društvene mreže kako bi im se nešto prodalo. Usredotočujući se na druge i na njihove potrebe, te prenoseći informacije, privući ćete ljude k sebi. Ne zaboravite da su društvene mreže strategije privlačenja, a ne guranja. Ovdje je cilj da podsjetite ljude koliko ste kreativni. Trebate ih nadahnuti svojim uvidom ili sa slikama i oni će doprijeti do njih.

Ako želite nešto objaviti, zapamtite da biste trebali objaviti update bilo kada kad objavite nešto na vašem blogu ili web stranici. Objavite kratke savjete povezane sa svojim biznisom. Postavite izazovna ili otvorena pitanja kako biste privukli i angažirali ljude.

Kada postavite izazovna ili otvorena pitanja, ljudi reagiraju, a to dovodi do mogućnosti angažiranja koje je prirodno. Privlačite ljude, ne tražeći nužno odgovor.

Prikladno je podijeliti bilo kakve dobre vijesti ili postignuća. Osvojili ste nagradu? Recite ljudima. Postignuli ste nešto na čemu ste dugo radili? Podijelite to. Kada je moguće, odgovorite na drugi sadržaj koji vidite. Proslijedite čestitke. Komentirajte rad ljudi. Učinite to na smislen način i stvorit ćete novu vezu sa ljudima, a ukoliko vam zatreba bilo kakva pomoć slobodno nas kontaktirajte.

 

Podijelite članak: