Strategije objavljivanja: koliko često objavljivati?

Motivirani ste i imate ideju o tome što želite reći. Sada dolazi veliko pitanje. Koliko često objavljivati sadržaj? Kada ćete ga objavljivati?

U početku se ovo čini teško i pomalo zastrašujuće, ali malo strategije će vam pomoći na tom putu. Kada razmišljate o objavljivanju, prvo pitanje koje si trebate postaviti jest – koliko često ćete objavljivati? Objavljivati možete u trenutku, kada se misao dogodi, ali malo pre-planiranja i malo regularnosti može pomoći.

Tražilice su sklone indeksiranju blogova na kojima se redovito objavljuju postovi. Objavljivanje na društvenim mrežama je sjajno, ali to je na neki način jednokratno. Naposljetku, stvari se guraju sa stranice ili se guraju jako daleko na vašoj vremenskoj crti. Međutim, svaki post na blogu koji sadrži strukturirani sadržaj se može lako podijeliti na društvenim mrežama, a time daje ljudima mjesto za posjetiti.

Ovo može biti vaš blog ili stranica vaše tvrtke ili bilo koji drugi pristup koji ste uzeli. Ovdje se ne misli samo na čisti web-blog, već na vašu web stranicu gdje se originalni sadržaj dijeli.

Razmotrite dosljedno objavljivanje svakim danom. Ako možete, napravite raspored. Na primjer, ako se odlučite na objavljivanje jedanput tjedno, pobrinite se da i tako bude. Sredina tjedna je većinom bolja od ponedjeljka kada se ljudi vraćaju na posao. Petkom, kada ljudi razmišljaju o odlasku na posao i subote i nedjelje kada većina ljudi ne radi.

Ovo bi značilo, da se većina posla odvija u samo tri dana u tjednu, što su utorak, srijeda ili četvrtak. Ako ćete ići sa objavljivanjem tri puta tjedno, možda će za vas odgovarati objavljivanje ponedjeljkom, srijedom i petkom. Možda ćete uhvatiti nekoliko ljudi krajem dana ponedjeljkom ili rano u petak i naravno sredinom tjedna.

Možda ćete htjeti objavljivati svakodnevno ili samo za vikende. Kada je moguće, možete unaprijed pripremiti sadržaj, a zatim ga zakazati da se pojavi na određene dane.

Istu stvar radite i sa postovima na društvenim mrežama. Postovi za društvene mreže također mogu biti unaprijed napisani i zakazani po potrebi. Dakle, ako znate unaprijed da idete na odmor i dalje možete objavljivati dok putujete i podijeliti važne informacije.

Još jedna stvar o kojoj trebate razmisliti jest vrijeme u koje će se objaviti vaši postovi. Podcastovi bi mogli izaći rano ujutro. Malo kasnije u istom danu pustite vaš post u javnost. Zatim kasnije navečer, objavite tweet koji će natrag pokazati na podcast. Jedan sadržaj će ovakvim načinom biti promaknut tri puta na tri mjesta.

Ovdje je ključ za korištenje više platformi. Neće vas svatko slijediti na svakoj platformi. Još jedna bitna stvar, nemojte kažnjavati one koji vas slijede na više mjesta time što ćete objaviti sve tweetove, blog postove i postove na društvenim mrežama u isto vrijeme. Izbacivanje stvari ili njihovo stavljanje u javnost u različito doba dana će povećati šanse da će ljudi vidjeti vaš sadržaj i spriječiti će pretjerano opterećivanje sa stvarima koje će se pojavljivati previše puta odjednom.

Ako zatrebate bilo kakvu pomoć oko objavljivanja sadržaja, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: