CRM

Što je to social customer relationship management (CRM)?

  • 6 min čitanja

Rating

4.8
(5)
Social customer relationship management, hrv. upravljanje društvenim odnosima s klijentima jest strategija koja je podržana od strane društvenih mreža, online alata i tehnologije kako bi omogućila organizacijama bolji angažman sa svojim klijentima.To je novi, društveniji način marketinga.

Društveni CRM dodaje društvenu dimenziju na način da razmišljate o svojim klijentima i vašem odnosu s njima. CRM je i dalje glavni dio strategije, back-end proces i sustav za upravljanje odnosima s klijentima i podacima na najučinkovitiji i najupotrebljiviji način.

Različite organizacije će koristiti društveni CRM na različite načine. Ključ je da odredite vaš specifičan poslovni izazov i da ga odradite koristeći društvenu CRM strategiju.

Društveni CRM primjenjuje se na marketing, službu za korisnike i na proces prodaje vaše organizacije.Može biti od pomoći kod društvenog angažmana. Na primjer, može vam pomoći da se vaša organizacija bolje angažira kod vaših klijenata slušajući njihova mišljenja o vašim proizvodima ili uslugama. Također, pomaže kod društvene službe za korisnike.

Vlasništvo nad društvenim mrežama se odmiče od marketinga kako se angažman povećava u vezi s temama koje se temelje na usluzi korisnicima. Na primjer, kako vaša tvrtka upravlja sa žalbama i zahtjevima korisnika putem društvenih kanala kao što je Twitter. Ovo je ogromna prilika kako bi dali podršku vašoj bazi korisnika na cjelovitiji i društveniji način.

Do sada se aktivnost osobe na društvenim mrežama nije pratila, ali sa društvenim CRM-om sve se promijenilo. Dodajući kritične društvene kanale društvenih mreža u postojeće CRM sustave, možete kombinirati sve ono što već znate o vođenju.To znači da klijentov prospekt i vodstvo dolaze sa svim informacijama o njihovim društvenim mrežama i online aktivnosti.

Dakle, kada klijent odabere da će vas kontaktirati putem Twitter-a ili Facebook-a, vi možete pratiti i upravljati tim razgovorom u koliko god detalja zaželite, baš kao što bi napravili da se razgovor obavlja putem telefona ili e-mail-a. Moći ćete djelovati i reagirati brže, odgovarati brže i predvidjeti potrebe klijenata.

Društveni CRM sada omogućuje organizacijama da se bave svojim klijentima, stvarajući kulturu suradnje i zagovaranja.Zauzvrat, ovakav princip vam omogućava da svojim korisnicima date mogućnost oblikovanja iskustva s vašom organizacijom.

Primjerice društveni klijent odabere svoje preferirane kanale komunikacije i angažman sa organizacijom. Taj klijent može otići na Twitter kako bi postavio pitanje ili na Facebook kako bi ostavio lošu recenziju. Možda čak pošalje poruku na Facebook stranicu te organizacije, a zatim započne online razgovor sa korisničkom službom.

Vaš društveni CRM proces će pomoći vašoj organizaciji odrediti kako brzo treba reagirati, dok će pratiti cijeli proces zajedno s dodavanjem podataka klijenata u jedan od klijentovih zapisa.

Zvuči vam komplicirano? Pa, s pravim skupom društvenih CRM alata i strategijom koja je na mjestu, sve ove informacije mogu zauzvrat osnažiti vašu organizaciju i osnažiti uspostavljanje smislenog i transparentnog odnosa s klijentima.Zauzvrat, sve ovo će povećati prodaju i rast.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni