SEO Marketinške strategije

SEO Marketinške strategije

Nakon čitanja našeg SEO članka, upoznali ste se s SEO procesom. U ovom članku ćemo raspravljati o SEO marketinškim strategijama koje će sigurno smanjiti Vaše SEO napore.

Ako ste već optimizirali svoju web stranicu za Google SEO, vidjet ćete neke rezultate u poretku za optimizirane ključne riječi, ali da biste poboljšali rangiranje, trebate nastaviti s SEO marketingom. To znači da se morate prebaciti na napredne tehnike kako biste poboljšali rangiranje Vaše ciljane ključne riječi.

SEO Marketing

Najprije je bitno uočiti razliku između dva odvojena pojma: SEO marketing i search engine marketing (SEM).

SEO marketing uključuje sve aktivnosti koje vode do dobivanja najbolje rangirane web tražilice u organskim rezultatima.

SEM ili search engine marketing je plaćeni oblik oglašavanja što rezultira boljom pozicijom kod pretraživanja, ali na listi oglašenih web stranica.

Na primjer, ako pogledate Googleove rezultate tražilice, možete vidjeti razlike između ta dva pojma:

  • Jednostavno možete vidjeti razliku između plaćene i organski rangirane web stranice. Web stranice koje se oglašavaju prikazuju se na prvim pozicijama rezultata i imaju ikonu “Oglas” pored veze.
  • Oglašena web stranica rezultat je SEM-a, a organska web stranica rezultat je kvalitetno odrađenog SEO-a. Nakon što je vaša web stranica optimizirana za ciljane ključne riječi, vrijeme je za otići korak dalje s Vašim SEO aktivnostima.

Što napraviti?

SEO check – napravite kratku SEO provjeru svog sadržaja, prije nego što obavite off-page SEO
Analiza ciljanih ključnih riječi – odaberite ključne riječi koje želite za koje želite rangirati
Analiza konkurencije – analizirajte konkurenciju koja je trenutno rangirana za Vaše ciljane ključne riječi
Link Building Strategija – ovisno o Vašoj niši odaberite i razvijte link building strategiju za svoje stranice

Nakon završetka ovih aktivnosti trebali biste biti spremni za početak link buildinga.

Link building

Link building je proces ostvarivanja linkova s drugih web stranica koji vode do Vaše web stranice. Kao rezultat, web tražilice će prepoznati vašu web stranicu kao provjereni izvor informacija i rangirati Vas na stranici s rezultatima pretraživanja. Zato vam preporučujemo da završite svoje pripreme kako je gore opisano, prije nego što počnete s link buildingom.

Strategija za link building ovisi o niši kojoj pripada Vaša web stranica. Pobrinite se da je Vaš sadržaj visoke kvalitete i zanimljiv za Vašu ciljanu publiku. Na taj način imate veće šanse da će Vaš sadržaj ostvariti link na drugim web stranicama. Loš sadržaj otežava i cijeli proces link buildinga čini kompliciranijim. Kvalitetan sadržaj je informativan i razumljiv prosječnim čitateljima. Također treba biti dobro strukturiran i jasan, tako da tražilice lako mogu razumjeti predstavljene informacije i rangirati Vašu stranicu prema tome.

Kada ste sigurni da je sadržaj dobro napisan i optimiziran, vrijeme je da počnete s link buildingom.

Trebali biste definirati link building strategiju, ovisno o Vašoj web stranici i niši kojoj pripada, ali ako niste sigurni kako početi, postoji nekoliko osnovnih strategija za link building s kojima možete krenuti.

seo marketinške strategije

Web direktoriji

Ovo je izvrsno mjesto za početak. Web direktoriji su web stranice koje rade liste drugih web stranica, dajući posjetiteljima ključne informacije o njima. Oni imaju veliko značenje za SEO i link building jer pridonose povećanju vidljivosti web stranica.

Postoje brojni web direktoriji na kojima možete postaviti svoju web stranicu. Prije svega treba provjeriti domain rating odabranog web direktorija. Većina ih ima različite kategorije za web stranice tako da treba odabrati ispravnu i postaviti web stranicu sa ključnim informacijama. Također trebate provjeriti jesu li linkovi na web direktoriju do follow linkovi, u suprotnom Vam oni nisu od pomoći. Da biste to provjerili, možete preuzeti bilo koji plugin za vaš web preglednik.

Plugin Vam pokazuje koliko linkova ima web direktorij i radi li se o do follow linkovima.

Linkovi i komentari na forumima

Druga osnovna link building strategija za SEO marketing uključuje komentiranje foruma i blogova. Možete pronaći mnoge relevantne forume i blogove koji imaju sadržaj relevantan za Vašu web stranicu. Objavljivanje Vašeg linka na srodnim člancima i blogovima pomoći će Vašoj SEO optimizaciji. Kao u gornjem odlomku, prije postavljanja linka valja provjeriti domain rating i kvalitetu strancie. Morate provjeriti koliko su relevantni forumi i blogovi i pružaju li do follow linkove. Važno je ne postaviti previše linkova na istoj stranici. Ako imate previše linkova na određenom blogu ili forumu, one će to smatrati spamom i naštetiti Vašem SEO-u.

Preporuča se postavljanje linkova na smisleni način, kao doprinos postojećem sadržaju. Na taj način možete stupiti u kontakt s adminima foruma ili bloga.

Gostujući članci

Jedna od najučinkovitijih link building metoda su gostujući članci.
Kod gostujućih članaka obrađuje se tema koju odabire vlasnik bloga. Kada napišete članka i on se objavi, ostvari se pravo na povratni link na Vašu web stranicu.

Ukoliko različite web stranice linkaju Vašu web stranicu, njena pozicija kod pretraživanja će se znatno popraviti. Koristite ovu metodu ispravno pridržavajući se osnovnih SEO pravila i koristite ciljane ključne riječi koje želite rangirati da biste dobili najbolji mogući SEO marketing rezultat.

Zaključak

Postoje mnoge marketinške metode kada je riječ o digitalnom marketingu. Neke su metode poznate i testirane, dok se uvijek nalaze nove, eksperimentalne strategije. Neke od strategija mogu ali ne moraju raditi, ovisno o niši kojoj Vaša web stranica pripada. SEO marketing gotovo sigurno će pomoći Vašoj stranici da ostvari veću vidljivost i posjećenost.

SEO marketing je jedan od najsnažnijih ulaznih marketinških strategija. Optimiziranje Vaše web stranice za najbolje SEO rezultate je dug proces, ali ukupni rezultati će Vam donijeti dugoročni uspjeh. Link building kao dio strategije ne samo da će Vam donijeti bolje SEO rezultate, već će Vam donijeti i prometa s drugih web stranica.

Slobodno nas kontaktirajte kod svih pitanja u vezi SEO-a. Naš Oxidian Team spremno Vas čeka.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter