SEO Customer Journey Infografika

SEO je važan dio vaše marketinške strategije, ali ponekad nije lako razumjeti što to znači. Stoga smo kreirali ovu SEO Customer Journey Infografiku. Možete vidjeti sve korake optimizacije vaše web stranice. Nakon toga ćete naći neka često postavljana pitanja na koja smo odgovorili.

 

SEO customer journey.pdf

SEO FAQ

Analiza vaše web stranice uključuje analizu korištenja ključnih riječi

Ima li na svakoj stranici meta opis, naslov, alt tekst za slike i odgovarajuću strukturu URL-a?
Što je s kvalitetom tekstova: imaju li linkove, slike, naslove i titlove, meta opise i ključne riječi?
Na kraju će se izraditi izvještaj situacije vaše web stranice. Nakon toga, kreće SEO optimizacija.

Istraživanje ključnih riječi

Različiti alati za ključne riječi određuju koje su najbolje ključne riječi za vašu web stranicu. To ovisi o tome koje pojmove traže vaši potencijalni klijenti i koje pojmove koristi vaša konkurencija. Ako upotrebljavate i odgovarajuće ključne riječi, bit ćete bolje pozicionirani na Googleu.

Istraživanje konkurencije

Kod konkurencije se analiziraju ne samo ključne riječi već i linkovi. Backlinkovi su linkovi koje vaši konkurenti dobivaju s drugih web stranica, koje su vrlo važne za SEO, jer utječu na pozicioniranje vaše web stranice na Googleu.

Izrada sadržaja

Nakon definiranja ključnih riječi važno je imati sadržaj na vašoj web stranici koji također upotrebljava te ključne riječi. Uglavnom to znači izrada članaka. Ako nemate sadržaj visoke kvalitete, potrebno ga je izraditi.

Optimizacija web stranice

Title tags – naslov i podnaslov stranice
Meta tags – meta opisi koji korisnicima objašnjuju o čemu se radi na vašoj stranici
Sitemaps – Sitemapa je datoteka u kojoj možete vidjeti sve stranice Vaše web stranice. Tako dajete Googleu do znanja kako su strukturirani sadržaji na vašoj stranici
Struktura URL-a – svaka stranica treba imati URL s odgovarajućim ključnim riječima
Alt Tags – svaka Slika treba imati opis kako bi Google prepoznao o čemu se radi

Link Building

Cilj je ostvariti backlikove na drugim web stranicama. Vaša web stranica će kod tražilica dobiti na važnosti i ostvariti veći ranking.
Link Building sastoji se od veza koje dobivate iz web direktorija, foruma i komentara na blogu i gostujućih postova.
Nakon što dosegnete najvišu poziciju, važno je nastaviti s link buildingom tu poziciju mogli i zadržati.

Mjesečni izvještaji

Redovita izvještaji pomažu vam da ostanete u toku i pratite SEO optimizaciju vaše web stranice.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter