Savjeti za promoviranje bloga

  • 6 min čitanja

Rating

4.9
(7)
Pisanje postova na blogu je užitak, posebno za osobe koje vole pisati i izražavati svoje misli drugima. Mnogi čak žive od toga. Međutim, zarađivanje od pisanja na blogu nije jednostavan zadatak posebno ako tek počinjete svoju blogersku karijeru. Osim što morate pisati relevantan sadržaj, trebate misliti i o prometu tj. broju posjetitelja Vašeg bloga. Promet je esecijalan za uspjeh svakog bloga, a doći do prometa nije jednostavan zadatak. Treba mnogo vremena i ustrajanosti da izgradite svoju online vidljivost. Bez prometa nema novaca. Da biste povećali promet na svome blogu, morate biti efektivni u promociji svoje web stranice. To podrazumijeva izgled bloga, SEO, promociju na društvenim mrežama i email marketing.   Izgled bloga Platforme za izradu bloga: Postoji nekoliko dobrih i besplatnih platformi za izradu bloga. Najpoznatije platforme su WordPress, Joomla i Drupal. WordPress je napopularnija platforma od svih, prvenstveno zbog toga jer je od početka zamišljena kao platforma za blogove. Ukoliko poznajete neki od programerskih jezika za web možete isprogramirati svoj blog ispočetka. Ovu opciju preporučamo jedino u slučaju ako imate viška vremena kojeg želite iskoristiti za učenje programiranja, jer instalacija platformi kao što je WordPress, Joomla ili Drupal zahtjeva malo vremena. Također, ukoliko koristite neku od ovih tri opcija, dostupne su vam na stotine modula i pluginova koji su već izrađeni, te podrška jako velikog broja korisnika koji će Vam pomoći sa problemima koji bi mogli imati na pojedinoj platformi.   Boja teme: Vaš izbor boja je veoma važan za izgled Vašeg bloga. Kroz boje, možete aktivirati različite emocije kod Vaših čitatelja. Većina blogova koristi svijetle boje za svoju pozadinu i tamnu boju za tekst (npr. Bijela boja za pozadinu i crna za tekst), to čini sadržaj čitkijim za korisnike.   Navigacijski izgled. Raspored elemenata na stranici treba biti navigacijaski tj. treba usmjeravati korisnika prema važnim elementima. Najnoviji i najpoznatiji članci trebaju biti lako dostupni Vašim čitateljima. Pažljivo proučite gdje bi bilo najbolje da postavite oglase na stranici. Nisu sve pozicije iste, neke će donijeti veću zaradu od drugih.   SEO (Search Engine Optimization – Optimizacija za tražilice) Pišite relevantni sadržaj za Vašu nišu. Kada kažemo relevantni sadržaj, mislimo na sasdržaj koji će biti od značaja korisnicima koji ga čitaju. Na webu se svakodneno objavi velika količina sadržaja, također velik je i broj korisnika koji traže kvalitetan sadržaj koji će im pomoći u zadovoljenu njihove potrebe. Probajte što češće objavljivati relevantan sadržaj za svoje korisnike.   Dobavljanje linkova. Kvalitetni linkovi sa drugih web stranica koji idu na Vašu stranicu su esencijalni ukoliko želite imati dobar rejting na tražilicama. O tome sam pisao već nekoliko puta, no da ponovimo gradivo još jedanput. Ukoliko želite dobro kotirati na tražilici za određenu ključnu riječ, npr. „Izrada spomenika“, tada trebate tražiti od drugih stranica koje tematski odgovaraju Vašoj stranici da stave Vaš link koji će za naziv imati „izrada spomenika“ a linkat će na Vašu stranicu, koja bi se mogla također zvati „izrada spomenika“. tj. naziv-domene.hr/izrada-spomenika. Na taj način govorite googleu da je Vaša stranica relevantna za ključnu riječ „izrada spomenika“.   Odnosi sa medijima. Odnosi sa medijima tj. objava za medije i postavljanje članaka u direktorije članaka su veoma dobri načini za promociju web stranica i povećanje povratnih linkova.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.9 / 5. Vote count: 7

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni