Savjeti za pokretanje marketinga baziranog na sadržaju – 1. dio

  • 6 min čitanja

Rating

4.8
(5)
Svima nam je poznata poslovica „Content is a king“ tj. „sadržaj je kralj“, ali tek u zadnje vrijeme marketing baziran na sadržaju dobiva sve veću pažnju. Problem sa takvim marketingom je uvijek bila investicija koja je potrebna da se izradi kvalitetan sadržaj, međutim tvrtke su prepoznale koje su prednosti takvog marketinga te sada obavezno alociraju dio sredstava u svoje budžete za potrebe izrade sadržaja. Nije za odmet ni reći, da su u zadnjim godinima niknule mnoge platforme koje omogućavaju tvrtkama da veoma lagano kreiraju ogromne količine sadržaja.Kao i kod svakog „shoppinga“, najlakše je unajmiti nekoliko pisaca i potrošiti novce koji su predviđeni za izradu sadržaja. Međutim ukoliko želite prave rezultate treba se potruditi, pronaći pravi i kvalitetan sadržaj i znati ga prezentirati korisnicima. Gotove sve tvrtke sa kojima surađujemo imaju „brdo“ sadržaja, a za kojeg nisu niti svjesne da postoji, te ga ne koriste u svojim marketing kampanjama.Izrada sadržaja je vrlo velik pothvat. Za sada ćemo se fokusirati na strategije koje će Vam omogućiti izradu kvalitenog sadržaja.Izrada sadržaja za tražene ključne riječiOvo je jedan od klasičnih načina izrade sadržaja, kojeg savjetujemo svakom klijentu. Dakle potreban Vam je neki od alata koji omogućuje pregledavanje koje su ključne riječi najtraženije u Vašoj branši. Npr. ukoliko se bavite prodajom pločica, tada Vam je sigurno prioritet da kada netko u Google upiše: „Prodaja pločica“ da vi budete na prvom mjestu kod ispisa rezultata. Dakle, ono što Vam ti alati omogućavaju je da provjerite koliko ljudi ustvari traži ključne riječi koje su Vama zanimljive. Ne znači Vam ništa ukoliko ste prvi za neku ključnu riječ koju nitko ne traži, jer tada Vam nitko neće doći na web stranicu, dakle, vrlo bitno je da znate koje ključne riječi Vaši korisnici traže.

Nemojte pasti u napast i odmah ciljati ključne riječi koje su najtraženije. Vrlo je velika vjerojatno da to zna i Vaša konkurencija te da i onda cilja te iste ključne riječi. No, nikad se ne zna, radili smo i na projektima koji imaju izuzetnu prodaju preko weba i kada smo radili istraživanje ključnih riječi i optimiziranosti konkurencije za iste, dolazili smo do spoznaja da konkurecija uopće ne cilja te ključne riječi. Naravno, ukoliko se natječete u tržištu gdje je web vrlo razvijen, kao npr. iznamljivanje apartmana, tada je gotovo sigurno da će Vaša konkurencija ciljati najtraženije ključne riječi. No ako se bavite izradom spomenika tada Vas očekuje lak posao jer u tom segmentu tržišta niti jedna tvrtka ne cilja najtraženije ključne riječi. Dakle kada dobite popis natraženijih ključnih riječi, trebate svakako istražiti konkurenciju za te ključne riječi, da biste došli do informacije da li je konkurencije optimizirala svoje stranice ili ne. Ako nije, tada ste upravo osvojili SEO Jackpot.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni