Rješenje WooCommerce “problema” – unpaid order cancelled

  • 6 min čitanja

Rating

Defaultna postavka WooCommerca vezana uz opcije inventara proizvoda nakon verzije 2.0 nerijetko uzrokuje više problema nego koristi time što izaziva automatsko mijenjanje statusa narudžbe u "otkazana" umjesto "u tijeku". Mnoge narudžbe (a pogotovo one plaćene kreditnom karticom) se stoga u WooCommerce admin sučelju prikazuju kao otkazane, iako je za narudžbu uredno plaćeno te je taj predviđeni iznos prebačen na račun trgovca. To znači da je sama transakcija uspješna, ali da ju WooCommerce nije zabilježio kao provedenu. Provjerom bankovnog računa jasno se može utvrditi legitimnost provedene transakcije i nastaviti proces prodaje (odnosno dostave proizvoda), ali takav način rada i provjere iziskuje nepotrebno trošenje dragocjenog vremena. Sporna postavka zove se "Hold stock" ("Zadržite zalihe") i njena funkcija je da nakon unesenog vremenskog perioda neplaćanja narudžbe dodijeli status toj narudžbi u "otkazana" ("cancelled"). Ovo se najčešće događa kod kartičnog plaćanja kada sam proces plaćanja od kupca preko banke do trgovca potraje dulje od unesenog vremenskog perioda. Srećom, ovaj "problem" odnosno nenamjerni nedostatak WooCommerce sustava može se jednostavno riješiti na jedan od slijedećih načina:
1. Potrebno doći do slijedeće sekcije u WordPress admin sučelju - WooCommerce -> Products -> Inventory (ili WooCommerce -> Proizvodi -> Inventar). U navedenoj sekciji odznači se opcija "Enable stock management" ("Omogući upravljanje zalihom").odznaci-enable-stock-management

2. Ili u istoj sekciji ostaviti polje "Hold stock" ("Zadržite zalihe") praznim.ostavi-prazno-polje-hold-stock                Na bilo koji od dva navedena načina sprječit će se nastajanje ovog problema u WooCommerce administracijskom sučelju.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni