Revizija web stranica ili web shopa

U današnje vrijeme izraditi web stranicu ili web shop više nije problem kakav je bio prije samo 10-tak godina. Zbog velikog broja open source sustava (poput WordPressa ili Magenta) relativno brzo se može doći do web stranice ili web shopa. No kada je u pitanju uspješnost tj. isplativost tih projekata tu uglavnom dolazi do problema koji se otkrivaju putem naše revizije web stranice ili web shopa.

Revizijom web stranice ili web shopa dobiti ćete procjenu da li je vaša web stranica optimizirana da postigne vaše ciljeve ili ne i kako možete poboljšati njezinu efikasnost.

Prednosti revizije web stranice:

  • Jačanje SEO-a – revizijom svoje web stranice možete otkriti SEO greške i propuštene prilike, te ispravcima propusta možete početi visoko rangirati u pretraživačkim rezultatima pretrage (SERP). Dobra revizija SEO-a je osnova za sve druge procjene.
  • Poboljšanje izvedbe – revizijom web stranice bit ćete u mogućnosti procijeniti vašu tehničku izvedbu i infrastrukturu web stranice.
  • Procjena sadržaja – nakon revizije, znati ćete koji dio vašeg sadržaja se najviše sviđa korisnicima i da li se korisnici snalaze pri navigiranju kroz vašu web stranicu.
  • Povećajte konverzije – najvažniji faktor revizije web stranice je da omogućava procjenu koliko je dobra izvedba vaše stranice u mogućnosti generiranja potencijalnih kupaca i konverzija. Bit ćete u mogućnosti zapaziti bilo kakve propuštene prilike za pretvaranje posjetitelja u potencijalne kupce i optimizirati svoje landing page stranice kako bi povećali konverzije.
  • Povrat na investiciju najbitnija stvar kod bilo kakve marketinške aktivnosti je da znate koliki je bio trošak po akvizicij pojedinog klijenta (eng. CPA – Cost per acquisition) jer vam ta informacija govori u koje marketing kanala treba ulagati više novaca a u koje kanale treba ulagati manje ili ih u potpunosti ugasiti.

Revizija web stranice i web shopa je ključni dio analize vaše izvedbe i ovo je gdje će vam naše iskustvo revizije pomoći. Analiziramo sve aspekte vaše web stranice i web shopa i dajemo vam prijedloge kako poboljšati rangiranje, promet i konverzije koje vaša web stranica generira.

Revizija web shopa

Provođenje web shop revizije slično je reviziji web stranice, ali ono uključuje više analiza o proizvodima, ciklusima kupnje i drugim parametrima povezanima sa web shopovima.

Web shop revizija će vam pružiti neophodne informacije kako bi optimizirali i izgradili svoje online prodaje povećanjem broja konverzija koje možete dobiti.

Vođenje web shopa bez provedbe revizije nije dobra ideja jer u većini slučajeva nemate dovoljno informacija za stvaranje dobru marketinške strategije.

Kontaktirajte nas i revizijom vaše web stranice ili web shopa možemo vam pomoći da dosegnete svoj puni poslovni potencijal.