Razumijevanje vrijednosti marketinga na društvenim mrežama

Sve se vrti oko marketinga na društvenim mrežama te ste se sigurno zapitali koja je uopće vrijednost marketinga? Dalje u članku ćemo spomenuti neke stavke kako bi mogli što bolje razumjeti vrijednost marketinga.

U svojoj suštini, marketing društvenih mreža ima sposobnost prikazivanja vašeg posla na skroz novoj razini. Korištenjem društvenih mreža, kao što su Twitter, Facebook i sl., otkrit ćete prilike pomoću kojih ćete privući nove korisnike i zadržati trenutne.

Postoji puno veća vrijednost društvenih mreža od toga da korisnici prepoznaju vaš posao/uslugu ili da se promovirate. Koje su to druge vrijednosti unutar društvenih mreža? Prije svega, marketing na društvenim mrežama stvara priliku da zapravo čujete vaše korisnike.

Često, korisnici će podijeliti stvari direktno na vašim društvenim kanalima ili vas pitati neka pitanja koja će vam pomoći da identificirate dobro ili loše u vašem poslu. Osim direktne interakcije, dobit ćete uvid u to što je zapravo vašim korisnicima bitno, tako što ćete pratiti što zapravo oni dijele i koliko često. Sa aktivnim korisnicima, ukazuje vam se prilika da ih pitate za povratnu informaciju ili testirate ideje prije nego što izradite veću marketinšku inicijativu. Drugo, uspostavit ćete vjerodostojnost. U današnje vrijeme, pametni potrošači provode više vremena istražujući robne marke i proizvode/usluge prije nego što potroše novac na njih.

Ako vaši korisnici ostavljaju pozitivne komentare ispod vašeg sadržaja, dijele vaš sadržaj ili stupaju u interakciju kroz sadržaj – zagarantirana vam je promocija vašeg sadržaja. Treće, razvit ćete zajednicu, a zajednica je važan alat kod podizanja svijesti o vašem poslu. Kako će se zajednica koju ćete razviti sve više zainteresirati za vas, vaš marketing će procvjetati i pomoći vam da dosegnete i onaj neiskorišteni prostor.

Prijatelji ispituju prijatelje za preporuke, a društvene mreže vam omogućavaju da iskoristite te prilike i prikažete svoj posao/uslugu novoj publici u najboljem svijetlu.

Ovo je samo nekoliko primjera vrijednosti društvenih mreža. Uzmite si vremena i sagledajte svoje ciljeve i odredite što bi bila najveća vrijednost za vas. Svaka vrijednost može imati drugačiju motivaciju. Možda biste htjeli izgraditi zajednicu kako bi zadržali postojeće baze klijenata, dok bi drugi mogli izgraditi posao za zajednicu pomoću koje će prikupiti još sadržaja.

Ukoliko imate bilo kakva pitanja u vezi marketinga na društvenim mrežama ili općenito o marketingu slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: