Izrada visoko ranigirane web stranice

kako izraditi sitemap

Izrada web stranice koja je visoko rangirana na tražilicama trebao bi biti jedan od ključnih poslovnih ciljeva svakog modernog poduzeća. Visoka pozicija u rezultatima tražilice (SERP) jamči povećanje prometa za web stranicu. Neke studije pokazuju da prva stranica Google rezultata pretraživanja uzrokuje do 95% ukupnog prometa. U 2014. Dirigent je također utvrdio da 64% ukupnog web prometa dolazi od organskog pretraživanja, u usporedbi s 2% socijalnim, 6% plaćenim pretraživanjem, 12% izravnim, i 15% od ostalih izvora.

Visoka rangiranost tražilice može uzrokovati velik promet na vašoj web stranici, što zauzvrat dovodi do povećanja svijesti o brandu, boljoj angažiranosti korisnika i konačnici – boljoj prodaji.

Velik je uspjeh doći do prve stranice Google pretraživanja, ali i velik problem ukoliko to ne uspijete. Jedini način da vas korisnici zamijete u tom slučaju je plaćeno oglašavanje.


Pitanje koje si trebate postaviti je: kako izraditi web stranicu koja ima visok ranking?

U ovom članku ću govoriti o tome što biste trebali učiniti ako želite izraditi takvu web stranicu. Iako ne postoji čarobna formula koju možete pratiti, koja će vašu web stranicu dovesti do vrha SERP-a, postoje neki specifični elementi koje web stranica mora imati ako želite da bude dobro rangirana.

 

Ključni elementi visoko rangirane web stranice

Kada govorim o optimizaciji web stranice za tražilice, prvenstveno mislim na Google tražilicu. Iako danas postoji nekoliko popularnih tražilica, upotrijebit ću Google kao referencu za sve napore za optimizaciju tražilica.

Zašto?

Jednostavno zato što Google ima više od 90% tržišnog udjela u usporedbi s drugim tražilicama poput Binga ili Yahoo! Google dominira tržištem i zato svaki pametni poduzetnik želi učiniti njegovu ili njezinu web stranicu Googleu friendly. To je moguće uz Search Engine Optimization (SEO). SEO smo već obradili, stoga ovdje neću ulaziti u detalje, ali ovdje je kratak podsjetnik:

SEO je proces optimizacije vašeg online sadržaja, tako da ga tražilice pokazuju na vrhu stranice rezultata tražilice (SERP).

SEO uključuje različite metode i tehnike koje možete upotrijebiti za postizanje cilja, koje se mogu podijeliti na On Page SEO (stvari koje možete ureditii na web sučelju kako biste je učinili više searge engine friendly) i Off Page SEO (link building, oglašavanje na društvenim mrežama itd.). SEO principi su temelj na kojem se web-lokacija mora izgraditi ako želite da bude visoko rangirana. Stvaranjem snažne web arhitekture i jasne navigacije, tražilice mogu indeksirati vašu web stranicu brzo i jednostavno.

Još važnije, pruža posjetiteljima dobar korisnički doživljaj i potiče ih da se vrate na web mjesto.

Ključni elementi web stranice

Pogledajmo neke od ključnih elemenata koje biste trebali usredotočiti na izradu web stranice:

1) Relevantnost i kvaliteta vašeg sadržaja

Tražilice pokušavaju pružiti najrelevantnije rezultate za upit korisnika. Kada kreirate sadržaj na svojoj web stranici, morate se usredotočiti na pružanje najboljeg mogućeg korisničkog doživljaja.

Usredotočite se na korisničku namjeru umjesto popunjavanja ključnih riječi ili drugih SEO tehnika. Razmislite o sadržaju koje vaši posjetitelji žele konzumirati (blog postovi, videozapisi, webinari itd.) Što je sadržaj bolji, to će zadovoljniji korisnici imati – i to će pozitivno utjecati na vaše rangiranje u tražilicama.

2)Title tag i Meta description optimizacija

Iako je kod SEO-a fokus na najboljem mogućem korisničkom iskustvu, ipak je vrijedno spomenuti i optimizaciju s tehničke strane.

Title tags koriste se kako bi tražilicama i posjetiteljima pokazale što je točno vaša web lokacija. Ključne riječi u vašem URL-u označene su u rezultatima tražilice (prilikom upita tih ključnih riječi), kao i na kartici preglednika i kada dijelite svoju web stranicu izvana.
Provjerite je li svaki od vaših title tagove deskriptivan, jedinstven i prilagođen vašim ciljanim ključnim riječima.
Meta descriptioni više nisu relevantni za tražilice, ali još uvijek su važni jer objašnjavaju na čemu se radi na svakom landing pageu.

3) Naziv domene

Naziv domene također je važan za SEO i user experience. Ako ste vlasnik tvrtke, naziv vaše domene vjerojatno će biti naziv vaše tvrtke.
Međutim, možete isprobati alternativne nazive domena ako, na primjer, želite promovirati brand više tvrtki. Postavljanje ključnih riječi u ime domene može dovesti do detaljne provjere od strane Googlea, što svakako trebate izbjeći.

Umjesto poddomena (example.category.seo.com) trebali biste upotrijebiti domenu korijena poddirektorija (example.com/category/seo) jer je to bolje za vašu cjelokupnu arhitekturu web mjesta.

4) Shema Markup

Shema Markup je kôd (semantički rječnik) koji upotrebljavate na web-lokaciji kako bi tražilicama omogućila više informativnih rezultata za korisnike. Ako web stranica ima Shema Markup, korisnici u SERP-ovima mogu vidjeti što čini web mjesto, gdje se nalaze, što rade, koliko materijala koštaju i mnoge druge stvari. Neki su korisnici zvali znakove sheme kao “svoju virtualnu posjetnicu”

5) Interno linkanje

Interno linkanje odnosi se na postavljanje relevantnih linkova na ostali sadržaj vaše web stranice. To korisnicima daje više sadržaja za čitanje i čini stranicu relevantijom za Google.

Neke prednosti internog linkanja:

  • Nudi vašoj publici više mogućnosti čitanja
  • Pomaže Googleu indeksiranju i indeksiranju vaše web stranice
  • Pomaže vam da pojednostavite rang pojedinačnih ključnih riječi

 

Zaključak

Postoji toliko mnogo načina za izradu web stranice, a postoji toliko mnogo toga što treba imati na umu da ponekad može biti zastrašujuće započeti stvaranje web stranice.
Međutim, ako pratite ove ključne elemente, već ste na dobrom putu za stvaranje kvalitetne web stranice koja će biti visok rangirana na Googleu.

Ukoliko imate pitanja, slobodno nas kontakirajte!

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter