Kako privući korisnike na vaš Pinterest profil

Kada razmišljate o tome kako povećati posjećenost na Pinterestu najbolji način jest da razmišljate o vašem idealnom kupcu. Osobama radi kojih uopće gradite svoj posao.

Kreirajte listu riječi i fraza koje bi oni pretraživali za vaš posao ili proizvode. Imajte na umu da ponekad, kao profesionalci u našem polju koristimo tehničke izraze koje naši korisnici nikada ne bi koristili.

Zapamtite da je Pinterest alat za pretraživanje, a tekst igra glavnu ulogu koliko će vaš korisnički račun, ploče i pinovi biti traženi. Pobrinite se da vaše ploče imaju smisla. Hrana je jedna od najvećih kategorija na Pinterestu, ali ako se bavite izradom web stranica, nema smisla slagati ploče koje sadrže recepte.

Bitno je imati na umu da ne gradite Pinterest profil za vas, gradite ga za vaš posao te da budete uslužni za vaše korisnike. Razmišljajte o Pinterestu kao ekstenziji vaših usluga za korisnike. Ovo ćete uspjeti na način da kreirate ploče koje su relevantne za vaš posao, a koje će vaši korisnici smatrati interesantnima i korisnima.

Pinterest je kolekcija ploča popunjenih pinovima. Pitanje koje se pojavljuje jest o kojim temama bi vaše ploče trebale biti? Dobro mjesto za pronalazak inspiracije jest vaša poslovna web stranica. Od naslova kategorija na web stranici možete napraviti savršene naslove za vaše ploče i što je još bolje, već imate sadržaj koji ćete staviti unutra.

Još jedno mjesto za pronalazak inspiracije za teme Pinterest ploča je sam Pinterest. Potražite na Pinterestu riječi ili fraze koje su povezane sa vašim poslom. Proučite kakvih sve pinova i ploča ima koji se prikazuju u tim rezultatima te ih iskoristite kao inspiraciju za teme vaših ploča.

Na kraju, završit ćete sa Pinterest računom koji će imati 10 do 12 ploča, a u svakoj će biti najmanje 5 pinova. Ovo može dati dojam da profil nije baš aktivan i vrijedan praćenja, ali kako ćete više provoditi vrijeme unutar Pinterest zajednice pronaći ćete inspiraciju za nove teme od kojih ćete napraviti mnogo ploča.

Kod pravljenja sadržaja, tj. pinovanja sadržaja u ploče, nemojte osjećati pritisak i misliti da morate kreirati i pinovati samo originalni sadržaj. Zapravo, repinnanje relevantnog sadržaja tuđeg profila je odličan način da osigurate vaše followere sa korisnim informacijama te pokažete poštovanje prema drugima.

I zapamtite kreiranje računa koji je relevantan, fokusiran i koristan za vaše korisnike će vam donijeti najbolju šansu za uspjeh, a ukoliko negdje zapnete možete nas uvijek kontaktirati.

 

 

Podijelite članak: