Kako uspjeti sa PPC oglašavanjem?

ppc

Tražite li način kojim bi brže izgradili svoj posao? PPC bi moglo biti vaše rješenje.

Poduzetnici i trgovci imaju mnoge opcije kojima će privući korisnike i ostvariti svoje marketing ciljeve. Možete se koncentrirati na stvaranje odličnog sadržaja ili pokušati povećati svoju vidljivost u tražilicama sa SEO-om. Obje taktike su odlične, ali problem je da ovo može potrajati mjesecima.

Ali, postoji drugi način kojim možete brzo ostvariti svoje ciljeve.

Pričam o plaćenom oglašavanju tj. o oglašavanju plaćenom-po-kliku (eng. pay-per-click, PPC).

PPC je forma plaćenog oglašavanja, gdje oglašivač plaća samo za prikupljene klikove. Drugim riječima, plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas.

Jednostavno prikazivanje oglasa potencijalnim korisnicima (zvano impresije) je komplentno besplatno za vas. Zašto je ovo odlično? Jer bi puno ljudi moglo vidjeti vaš oglas, ali vi samo plaćate za klikove koje oni ostvare. Kada ljudi kliknu na vaš oglas, znači da su atomatski zaineteresirani za vašu ponudu.

Tako da, PPC doprinosi ciljani promet na vašu web stranicu.

Sa plaćenim oglašavanjem, možete doprijeti do velikog broja korisnika i odmah privući njihovu pažnju. Naravno, možda ćete dobiti neke nebitne klikove s vremena na vrijeme, ali ako dobro postavite svoju kampanju i pišete dobre oglase, vidjet ćete rezultate.

Pogledajmo zašto je tako.

Što je PPC?

ppc

PPC je internet model oglašavanja, korišten za preusmjeravanje prometa na web sranice, gdje oglašivač plaća naknadu kada je netko kliknuo na njihov oglas.

Dok SEO zarađuje promet organski, kroz optimizirane web stranice i promet koji se visoko rangirana u tražilicama, PPC kupuje taj promet izravno.

Proces ide ovako: recimo da se vlasnik malog poslovanja koji želi oglašavati na Google-u. Vi želite dobiti promet (korisnike) na vaš web shop gdje prodajete samostalno napravljen namještaj, na primjer. vaš krajnji cilj je da prodate više svog namještaja.

Počinjete sa kreiranjem računa na Google AdWords-u (Google platforma za oglašavanje). Kroz AdWords, kreirate svoju kampanju, svoje oglase, postavljate ciljanu publiku i započinjete sa svojom kampanjom.

Sistem radi na način da su vaši oglasi kreirani za određene ključne riječi i bilo kada, kad netko pretražuje tu riječ na Google-u, vaši oglasi ispunjavaju uvjete da se prikažu. Na primjer, korisnik ide na Google, utipka upit “kvalitetni namještaj u Švicarskoj” i vaši oglasi će im se prikazati u rezultatima pretraživanja.

Korisnik zatim klikne na vaš oglas, ide na vašu web stranicu i kupi dio namještaja. Vi (oglašivač) plaćate malu naknadu za klik na oglas, ali ostvarujete prodaju.

Bitno je spomenuti da je PPC često najskuplja forma internet marketinga. Kako god, rezultate koje doprinosi su uobičajeno najveći rezultati. Na primjer, ako platite 3€ za klik, ali ostvarite 30€ od prodaje koju je oglas generirao, mislim da ćete biti zadovoljni!

Ali, plaćeno-po-kliku oglašavanje nije samo korišteno za prodaju.

PPC je korišten za sve vrste marketing ciljeva, na primjer:

  • povećanje prometa na web stranici
  • stvaranje potencijalnih korisnika
  • promicanje svjesnosti o brandu
  • povećanje prodaje.

Svaka PPC kampanja je jedinstvena, ali ono što sve imaju zajedničko su ciljevi. Svaka kampnja bi se trebala fokusirati na samo jedan cilj. Pokušavanje ostvarivanja nekoliko ciljeva sa jednom kampanjom uobičajeno vodi do slabih rezultata.

To je zbog toga što su elementi svake kampanje, kao što su odredišne stranice i kopije oglasa, optimizirani za svaku kampanju i specifični cilj. Odredišna stranica namijenjena za hvatanje potencijalnih korisnika se potpuno razlikuje od odredišne stranice dizajnirane za prodaju proizvoda.

Glavne PPC platforme

Sada kada imate široku ideju o tome što je PPC oglašavanje, vrijeme je da pogledamo glavne PPC platforme.

Google AdWords

Najveća i najpopularnija PPC platforma je definitivno Google AdWords.

Prema ovim podatcima na Googleu se svake sekunde provodi 2,3 milijuna pretraživanja. To predstavlja veliku priliku za tvrtke svih veličina da stave svoju poruku ispred svoje publike.

Ako želite oglašavati na Googleu, trebate koristiti AdWords.

Google AdWords funkcionira na temelju dražbe oglasa. Svaki puta kada netko pretražuje ključnu riječ za koju ste kreirali oglas, vaš oglas ispunjava uvjete da se prikaže tom korisniku. Ali, postoje i drugi ljudi koji konkuriraju za tu riječ, pa AdWords mora odlučiti koji će oglas prvo prikazati.

Dva faktora koja odlučuju koji oglas će se prikazivati su maksimalna ponuda i ocjena kvalitete.

Ocjena kvalitete je odlučena sa nekoliko faktora kao što su:

  • Relevantnost oglasa. Ovo znači da vaš oglas mora biti o proizvodu kojeg nudite.
  • Kvaliteta odredišne stranice. vaša odredišna stranica (dijelovi web stranice na koje preusmjeravate svoje posjetitelje) bi trebala biti relevantna i dobro dizajnirana.
  • Postotak klikova na oglas (CTR). U osnovi, ovo znači da čim više ljudi klikne na vaš oglas, bolje će se rangirati pošto će ga Google prepoznati kao korisnim za korisnike.
  • Povijest računa. Ovo je više napredni algoritam koji uzima u obzir više baziranih faktora u vezi računa, ali to nije bitno kao faktori navedeni iznad.

Ocjena kvalitete izravno utječe na vaše troškove – viša ocjena kvalitete znači da ćete platiti manje za svaki klik.

Bing oglasi

Slični AdWords-u, Bing oglasi su plaćena-po-kliku platforma koja prikazuje oglase na Bing i Yahoo mrežama. Platforma također koristi tražilice. Bing oglasi su prvenstveno oglašavanje na temelju ključnih riječi. Od 2014., Bing oglasi posjeduju publiku od 142 milijuna jedinstvenih pretraživača (izvor).

 

Kako početi sa PPC-em

Kako bi počeli, prvo trebate definirati svoje marketing ciljeve. Razmišljajte o tome što točno želite napraviti (povećati promet, povećati svjesnost o brandu itd.) i zatim možete kreirati kampanju za svaki cilj.

Prije svega, trebate napraviti istraživanje ključnih riječi. Trebate znati koje ključne riječi ciljati. Nakon toga, trebate kreirati svoje kampanje. Vaše kampanje bi trebale slijediti logičku organizacijsku strukturu.

U AdWordsu, kampanje su strukturirane na sljedeći način: kampanje, grupe oglasa, ključne riječi, tekst oglasa, odredišne stranice.

To znači da prvo definirate postavke kampanje, kao što je zemlja koju ćete ciljati. Nakon toga, kreirate grupe oglasa, pošto bi jedna ključna riječ trebala imati više od jednog oglasa, kako bi mogli usporediti koji oglasi funkcioniraju najbolje. Nakon toga, odaberite ključne riječi koje želite ciljati i napišite tekst oglasa oko njih (drugim riječima, kreirajte oglase). Napokon, povežite oglase sa određenim odredišnim stranicama na vašoj web stranici.

Bitno je da svaki oglas ima svoju vlastitu odredišnu stranicu. Generalno nije dobra ideja usmjeriti korisnike na vašu početnu stranicu.

Ako slijedite ove korake, na dobrom ste putu ostvarivanje uspjeha sa plaćenim po kliku oglašavanjem.

Zaključak

Sada kada znate što je PPC oglašavanje, možete početi upotrebljavati AdWords kako biste privukli korisnike na vašu web stranicu i razvili svoju tvrtku.

Možete početi ovo samostalno raditi, kreiranjem AdWords računa i učeći usput, eksperimentirajući sa ključnim riječima, strategijama, kopijama oglasa i svim drugim dok pokušavate ostvariti svoje poslovne ciljeve.

Ukoliko trebate pomoć ili imate još neka pitanja o PPC-u, možete nas kontaktirati za vaše besplatno konzultiranje.

Radit ćemo zajedno kako bi definirali vaše ciljeve i pomogli vam da ih dosegnete sa PPC oglašavanjem.V

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter