Kako povećati posjećenost na Instagramu

Eksperimentiranjem sa nekoliko drugačijih vrsta sadržaja možete odrediti svoju strategiju koju ćete primjenjivati na Instagramu. Najvažnije je da vidite kako će vaši sljedbenici tj. followeri reagirati na određeni sadržaj.

Nakon što vidite kako će reagirati na određeni sadržaj bit će vam jasno što trebate raditi, a što ne.

Vizualna komunikacija na webu je jako bitna, a Instagram je savršen primjer jedne platforme na kojoj se sve vrti oko vizualne komunikacije. Bitno je investirati vrijeme za promoviranje na Instagramu i pronaći način na koji ćete ostvariti svoje ciljeve te način koji će najbolje funkcionirati za vas.

Ono što promovirate na Instagramu uvelike pridonosi tome kakva će vaša strategija biti. Neovisno o tome što promovirate, pročitajte dalje u tekstu nekoliko savjeta kako privući ljude na vaš Instagram profil.

Kako privući ljude na Instagram profil

Prvo i najvažnije, posjetitelji bi prvim dolaskom na vaš Instagram profil trebali imati nekakvu sliku o vama tj. trebalo bi im biti jasno čime se bavite, gdje poslujete itd. Ukratko, sve s čim bi se htjeli predstaviti javnosti u kratkim crtama treba biti na vašem profilu, koji bi trebao biti postavljen na „javno“ kako bi svi mogli vidjeti o čemu je vaš posao. Vrlo je vjerojatno da će publika ukoliko je vaš profil postavljen na „privatnoizgubiti interes za daljnjim proučavanjem.

Za profilnu sliku najbolje je da imate sliku koja predstavlja vaš biznis. Bio to logo ili bilo što drugo, bitno je da se ljudi pogledom na vašu profilnu sliku asociraju na vaš posao.

Slike koje objavljujete trebaju biti zanimljive posjetiteljima, toliko zanimljive da čim vide sliku požele biti tamo. Ako ipak promovirate proizvod – taj proizvod ih treba toliko zainteresirati da ga posjetitelji odmah požele naručiti.

Za svaku sliku stavite lokaciju i čim više #hashtagova. Razlog tome je što kada će netko pretraživati određenu lokaciju – možda će baš naletjeti na sliku koju ste vi objavili i stavili pod tu lokaciju. Isto je i sa hashtagovima. Hashtagovi pomažu ljudima da pronađu slike, koristite ih mudro i zasigurno će se isplatiti.  Koristite određene hashtagove učestalo ispod svake slike – time ćete osigurati da će se čim više vaših slika pojaviti kada će netko pretraživati slike pod tim hashtagom.

Još jedna zgodna stvar za napraviti sa hashtagovima je da ukoliko vodite neku tvrtku, koristite ispod vaših slika hashtag imena vaše tvrtke ili vašeg prozivoda/branda kojeg promovirate. Možda nema niti jednog #hashtaga pod tim imenom ili samo nekoliko, ali čim ćete ga više koristiti i čim će drugi više znati za vas, vrlo vjerojatno će početi koristiti hashtag imena vaše tvrtke ili proizvoda, ako su se naravno uvjerili u kvalitetu koju nudite.

Ako vodite Instagram profil za tvrtku, potrudite se vašim followerima prikazati kako vaš posao izgleda dok se radi punom parom ili opet dok se zaposlenici druže ili odmaraju nakon napornog dana. Bitno je da ne ostavite sve u poslovnom tonu, nego da pokažete socijaliziranost te zainteresiranost za vaše followere. Ovo možete postići ostavljanjem jednostavnog pitanja u opisu slike kao što je: „Kako vi zamišljate idealan odmor nakon napornog dana?“ itd.

Odgovarajte na komentare koje vam vaši followeri ostave ispod slika. Pokažite im da vam je stalo i da cijenite njihovo mišljenje.

Slijedite svoje sljedbenike – time ćete pokazati da im želite posvetiti pažnju.

Ukoliko ono što promovirate na Instagramu, promovirate i pomoću Facebook stranice, bilo bi odlično da slike koje objavljujete na Instagramu objavite ujedno i na Facebook stranici. Razlog tome je što će svi oni koji prate vašu Facebook stranicu, vidjeti slike sa Instagrama koje podijelite, a ukoliko se zainteresiraju – prije ili kasnije posjetit će vaš Instagram profil.

Ukratko, sve što trebate napraviti jest razviti kvalitetnu strategiju sadržajašto ćete objavljivati tj. kakve slike ćete objavljivati, kada ćete ih objavljivati, što ćete napisati u opisu slika, koje ćete hashtagove koristiti itd. Uzmite si vremena te detaljno razradite plan za vaše predstavljanje na Instagramu, a ukoliko zatrebate pomoć slobodno nas kontaktirajte.

 

Podijelite članak: