Povećanje unutarnje baze podataka kontakata

Povećanje vaše unutarnje baze podataka kontakata je dugoročna strategija koja s vremenom može donijeti nevjerojatne rezultate.

Ovdje govorimo o povećanju kapitala vašeg poslovanja, smanjenju troškova kod kupnje, povećanju preporuka i svijesti o  vašem brandu/proizvodu/usluzi. Proces pretplate na bazu podataka je ono što bi neki nazvali dopuštenim marketingom, koji primjenjuje jasan sustav uključivanja, gdje korisnici daju dopuštenje te se to smatra najboljom praksom.

U stvarnosti, postoje tvrtke koje imaju klauzule o dopuštenju negdje u njihovim uvjetima korištenja te pretplaćuju korisnike koji su ih kontaktirali, kupili nešto online ili stupili u interakciju sa tvrtkom na različite načine, automatskim putem.

Sljedeće metode će vam pomoći da razvijete svoju bazu podataka kontakata tijekom vremena.

Prvo, imamo kampanje koje se naplaćuju po kliku korisnika na oglas. Bitno je znati identificirati ključne riječi koje će privući ciljanu publiku kojoj je potrebna informacija. To znači da ćete moći upravljati smanjenim troškovima te će vam cilj biti privlačenje više korisnika kako bi se pretplatili na vašu bazu podataka.

SEO i marketing sadržaja su jednako važni. SEO također možemo koristiti kako bi privukli korisnike prilikom njihovog pretraživanja. To činimo organskim rangiranjem, kako bismo odgovorili na njihova pitanja. Uloga marketinga sadržaja ovdje bi bile prijave. To se može ostvariti putem određenog sadržaja, kako bi se neka izvješća ili informacije besplatno preuzele, nakon što korisnik dostavi svoje kontakt podatke i uključi se u vaš program marketinga baze podataka.

Na primjer, newsletter, marketing društvenih mreža itd. Isti sadržaj koji upotrebljavate za privlačenje i olakšavanje prijave korisnika se može objaviti putem društvenih mreža. Želite potaknuti što više vaših društvenih sljedbenika da se pridruže vašoj bazi podataka.

Bitno je povećati šanse da vaši korisnici podijele sadržaj sa svojim prijateljima putem društvenih mreža. To će rezultirati pretplatom još više korisnika na vaš newsletter i sadržaj putem baze podataka.

Marketing korisnika i korisnika aplikacija je također bitan, gdje se aplikacija koristi kako bi privukla korisnike  Gmail-ovih ili Facebook kontakta s nekim dopisom poslanim putem računa za društvene mreže tog korisnika.

Ovo se koristi za privlačenje novih korisnika, prijavu na bazu podataka na koju su već njihovi prijatelji i suradnici upisani. Nekada je ovo bio vrlo učinkovit način društvenog marketinga, iako, kao i bilo što drugo – taktika gubi svoju snagu kada se previše korporacija njome koristi. Uvijek biste trebali tražiti nove načine kako bi vaša baza podataka narasla s relevantnim potencijalnim kupcima. Kao što ste mogli pročitati, postoji puno načina za to.

Ono što je važno je korisnikova percepcija vrijednosti vašeg branda. Stoga se pridržavajte metoda na koje vaša robna marka može biti ponosna, koja će biti u skladu sa zakonom i pouzdana od strane korisnika.

Ukoliko zatrebate pomoć kod privlačenja novih korisnika, metodama na koje će se novi korisnici prijaviti na vaš newsletter te radom na porastu baze podataka slobodno nas kontaktirajte.

 

 

Podijelite članak: