Postavljanje SMART ciljeva

  • 6 min čitanja

Rating

4.7
(6)
SMART je jednostavan akronim koji se koristi za postavljanje dobrih čvrstih ciljeva.

Značenje SMART-a jest:
  • Specific (Specifično),
  • Measurable (Mjerljivo),
  • Achievable (Ostvarivo),
  • Relevant (Relevantno) i
  • Timely (Vremenski definirano).
Ciljevi nam omogućuju da pratimo i mjerimo uspjeh. Ciljevi pretvaraju poslovnu strategiju u planove i akcije. Prodati više widgeta nije pametni cilj. Prodati 10% više widgeta u sljedećih šest mjeseci pokretanjem oglašavajuće kampanje na Facebooku je pametan cilj.

Specifično, određeni dio kod postavljanja cilja treba odgovoriti na sljedeća pitanja: što, zašto, tko i gdje? Što želimo postići? Koja je svrha? Tko je uključen i gdje možemo postići da se naš cilj ostvari?

Mjerljivo – moramo uključiti neke brojeve, bilo to povećanje postotka, fiksni brojevi ili financijske vrijednosti, moramo postaviti neke brojke iza naših aktivnosti. A te brojke moraju biti – ostvarljive. Ciljevi će morati biti realni i dostupni, ne da ih postignemo lako, ali da su realistični zajedno s ostalim aktivnostima koje se odvijaju unutar poslovanja, raspoloživih resursa itd.

Relevantno, sve što radimo u marketingu mora biti relevantno za našu poslovnu strategiju i za našu ciljanu publiku. Hoće li sve raditi i hoće li biti interesantno drugima su ključne točke koje treba razmotriti ovdje.

I na kraju, vremensko definiranje. Moramo postaviti vremenski okvir za cilj. To može biti kratkoročno ili dugoročno, ali moramo imati datume za rad i za mjerenje. Nakon što našu poslovnu strategiju pretvorimo u ciljeve, možemo odlučiti o relevantnim taktikama. Za društvene mreže, to može biti događaj, a mjerenje bi ovdje bilo prisustvo na događaju.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.7 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni