Poslovna strategija

  • 6 min čitanja

Rating

U strategiji koja se odnosi na vaš posao bitno je identificirati: misiju, ciljeve, vašu vrijednosnu propoziciju i sažeto prezentiranje/prodaju usluga ili proizvoda. Ova četri elementa pomažu kod fokusiranja pažnje i olakšavanja posla u svezi klijenata i marketing strategija. Bitna pitanja koja se postavljaju su: Je li vaš posao digitalan? Imate li pravu strukturu? Hoće li se vaš online marketing trud prilagoditi postojećem procesu? Imate li vremena za održavanje strategije?Jedan od bitnih i velikih izazova koji se pojavljuje u online marketingu jest svakodnevno održavanje informacija. Jedini način planiranja efektivne strategije je ako razumijete svoj posao od početka. Potrebna vam je “veća slika” kako bi mogli izabrati put koji će vas odvesti na prikladno odredište. Postoji nekoliko osnovnih stvari koje bi trebali staviti na listu. Osjećajte se slobodnima da proširite ovo u koliko god detalja želite. S vremenom možete poboljšati svoje strategije, kako bi poboljšali svoju konkurentnost. Kao što sam spomenula, prvo što trebate definirati je misiju. Glavna zadaća misije je da sve ostane pod kontrolom. Ona je prioritet, jer će vam pomoći da sve ostale stvari ne smetnete s uma. Što se tiče ciljeva, trebali bi definirati barem tri organizacijska cilja. Naravno možete imati i više ciljeva ako ste skloni tome. Ciljevi bi trebali biti djelovi koji su neophodni za održavanje posla i njegovog identiteta, a mogu biti različiti. Za tvrtku koja se npr. bavi prodajom proizvoda online, neki od ciljeva bi bili: prodati što više proizvoda, imati što više zadovoljnih klijenata, biti odgovorno poduzeće itd. Svi ovi ciljevi će biti od pomoći kod razumijevanja zašto ste uopće pokrenuli posao na prvom mjestu. Sljedeće, identificirati vrijednosnu propoziciju tih ciljeva. Zašto se ističete? Što vas čini jedinstvenim? Zašto bi netko izabrao vas prije nego nekog drugog na tržištu? Za svaki cilj bilo bi prigodno izabrati jednu ili dvije vrijednosne propozicije. I na kraju, sažetak koji će pomoći kod jednostavne prodaje usluga ili proizvoda. Online marketing ima mnogo kanala koji ograničavaju količinu informacija kojima možete komunicirati. To rezultira izvrsnom prilikom za vježbanje sažetog razmišljanja. Bilo bi poželjno kreirati bar do dvije rečenice za koje mislite da će sažeti sve čime se vaš posao bavi. Dakle, potrebno je izabrati elemente koji su specifični za vaše poslovanje. Dok ćete ići kroz ovaj proces shvatiti ćete oko čega se vaš posao zapravo vrti, te naposlijetku gdje želite da vas trud na online marketingu odvede.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni