data managment platform

Platforma za upravljanje podacima

  • 6 min čitanja

Rating

4.6
(5)
Data Management Platform (DMP), hrv. platforma za upravljanje podacima je središte koje prikuplja, pohranjuje i integrira podatke iz različitih izvora.To uključuje interne podatke iz vašeg CRM sustava i ostale podatke o klijentima koje imate.

Signali iz vanjskih izvora podataka, kao što su druge web stranice, koji formiraju osnove novih segmenata za personalizaciju, koji ne samo da se temelje na statičkim podacima potrošača, već sadrže i namjere korisnika.

Platforma za upravljanje podacima se može koristiti za pokretanje različitih akcija. Može omogućiti iskustvo oglašavanja u stvarnom vremenu apelirajući na pojedince. Može se povezati sa besplatnim marketinškim sustavima koji će pratiti vaše najcjenjenije klijente širom weba te ih poslužiti s oglasima.

Također ima i automatizirane e-mail kampanje koje se mogu pokrenuti za poticanje prodaje. Na vaš izbor platforme za upravljanje podacima će utjecati mnogi čimbenici poput strategije kupnje medija i vaše potrebe za oglašavanjem u stvarnom vremenu.

Pogledajmo sada koja su trenutno najistaknutija rješenja za plaftorme za upravljanje podacima.

Google Audience Center 360 je usluga koja je uglavnom usmjerena na pomaganje oglašivačima da iskoriste najviše Google-ovih Adword proizvoda i njegove DFP platforme za kupnju programskih medija.No, s obzirom na profiliranje korisnika i vanjske podatke, imajte na umu da dostupnost demografskih podataka, kao što je dob je osnova da korisnik ima Gmail ili drugi Google račun, što je zapravo ograničavajući čimbenik za one koji imaju i kojima je potreban potpuni pregled.

Adobe nudi usluge platforme za upravljanje podacima, pod nazivom Audience Manager, koji nudi vrlo širok raspon integracija koji uključuje podatke Google-a i Facebook-a.Trenutno, tržište je puno različitih opcija.

Pronaći ćete još puno opcija kao što su Rocketfuel, Oracle BlueKai i tako dalje. Razmislite o sposobnosti platforme za upravljanje podacima da se integrira s vašim marketinškim kanalima.

Trošak je također svakako za razmatranje, zbog čega bi tim za marketinšku nabavu trebao pažljivo razmotriti studije slučaja dobavljača kako bi uspjeli opravdati pravi izbor.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.6 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni