Pisanje visoko kvalitetnih tweetova

Vodeći posao, balansirati ćete između tweetova koji održavaju vašu zajednicu i tweetova koji su u suštini promovirajući.

Pretpostavimo da imate neki marketinški cilj za svoj Twitter račun, isto tako biste trebali imati cilj za svaki tweet. Koji je cilj? Cilj može biti privlačenje ljudi na vaš korisnički račun, vašu web stranicu, poticanje prijava na događaje ili ostvariti re-tweetove kako biste proširili dosezanje svojeg posla/usluga koje nudite do korisnika.

Početak izrade odličnog tweeta je da svakako prvo identificirate cilj. Zatim odlučite kakav call to action tj. poziv na akciju je potreban kako bi se postigao cilj. Ovo bi moglo predstavljati uključivanje linka na vašu web stranicu ili čak događaja koji će motivirati korisnike da kliknu na njega. Također, možete zatražiti da ljudi re-tweetaju vaš tweet te im dati poticaj ili dobar razlog da naprave to. Kada znate što je vaš poziv na akciju, možete ga uklopiti u poruku s kojom će sljedbenik stupiti u interakciju. Ljudi će dijeliti i odgovarati na vaše tweetove ukoliko ih oni nadahnjuju ili zabavljaju, ako trebaju riješiti neki problem ili odgovoriti na neko pitanje. Uključivanje slike ili videa u vaš tweet će samo pridodati važnost vašoj poruci.

Bez obzira na vaš cilj, pokušajte zadržati vaše tweetove interaktivnima. Radite na komunikacijskom stilu koji je iskren i pristupačan. Ako je vaš marketinški cilj prirodan i nije forsiran, ostvarit ćete puno bolju komunikaciju s ljudima.

Najvažnije pitanje o kojem bi trebali razmišljati pišući tweetove jest kakav bi vaš sadržaj trebao biti da bi ga ljudi podijelili? Odgovor je, ako su to novosti koje su zabavne, korisne ili inspirirajuće – ljudi će se zainteresirati i na to trebate biti usredotočeni.

Uzmite sve ovo u obzir prilikom izrade tweetova, a zatim razmišljajte o cilju tweeta, tj. onome što želite postići. Uključivanje videozapisa ili slike je ono što će uzrokovati interaktivnost s vašim followerima. Zapamtite da dobro oblikovan tweet je onoliko dobar koliko vrijeme u kojem se distribuira javnosti. Pripazite da distribuirate svoj sadržaj u pravo vrijeme.

Na kraju, završit ćete sa dobrim uvidom u ono što funkcionira za vaše klijente. Za pomoć kod pisanja postova, ne samo na Twitteru nego i ostalim društvenim mrežama, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter