Upoznajte OxiProces

Brzi razvoj vašeg projekta na najvišem nivou švicarske preciznosti moguć je s našom vlastitom metodologijom za razvoj web stranica. Kratko prije kraja svake faze napravljena je provjera po prije definiranom dogovoru. Vaš projekt proći će kroz slijedeće faze samo nakon što su svi uvjeti zadovoljeni.

1. KORAK

ISTRAŽIVANJE

Istraživanje uključuje analizu vaše tvrtke, koji su vaši ciljevi i sve informacije koje se odnose na vašu prisutnost na Internetu (ako već imate web stranicu). Istražujemo vaš digitalni otisak (kao npr. jeste li ikad radili internet marketing) i vaše korisnike. Ovo istraživanje daje bolji uvid u to što vaša tvrtka radi i kako to radi. Da bi prodali vaše proizvode i usluge moramo upoznati vašu tvrtku do najmanjih detalja.
1. KORAK

2. KORAK

PLANIRANJE

Kada završimo s istraživanjem i definiranjem vaših ciljeva za digitalnu prisutnost, počinjemo s planiranjem kako ćemo to ostvariti. Ovo je vrijeme kada naše iskustvo dolazi do izražaja jer bez obzira koliki su vaši ciljevi, uvijek imamo rješenje kojim ćete stići do ostvarenja tih ciljeva. Plan dijelimo na manje dijelove tako da uvijek točno znate gdje se trenutačno nalazimo s projektom i koliko još posla ima kako bi ostvarili ono što želite.
2. KORAK

3. KORAK

Dizajn

Dizajn započinje s izradom brandboarda i vizualiziranjem budućeg dizajna vaše stranice. Svrha brandboarda je vjerno prenošenje esencije vaše tvrtke u dizajn na način koji će biti prepoznatljiv i poznat krajnjim korisnicima. Rad na brandboard iteracijama je gotov samo kada ste zadovoljni sa svim elementima dizajna.
3. KORAK

4. KORAK

PROGRAMIRANJE

Bez obzira na tehnologije koje preferiramo, naš cilj je da uvijek adaptiramo naš development na tehnologije koje najbolje odgovaraju projektu. Tim načinom rada naši klijenti uvijek dobivaju maksimalno optimizirane projekte u skladu s vlastitim ciljevima i željama. Kroz development koristimo tehnike kao što su agilno programiranje i metodologije poput atomskog dizajna.
4. KORAK

5. KORAK

MJERENJE & PRILAGODBA

Kako bi dobili bolju sliku o tome što korisnici rade na vašoj web stranici (koliko dugo čitaju vaše članke ili na kojim stranicama odlaze sa vaše web stranice) i kako ju koriste, iznimno je bitno detaljno analizirati posjetitelje vaše stranice. Današnji alati za web analitiku doista su moćni i trebali bi iskoristiti najbolje iz njih i koristiti ih kako bi sakupili relevantne informacije koje trebate kako bi donijeli informirane odluke prilikom investiranja u marketing kampanje.
5. KORAK