Blog

Linkedin

Linkedin je puno više od vašeg životopisa postavljenog online. Ova društvena mreža omogućuje korisnicima stvaranje i održavanje profesionalne mreže, predstavljanje njihove stručnosti i učenje od drugih u njihovoj industriji.

Read more

Zašto investirati u društvene mreže

Istina je da danas postoje mnoge tvrtke koje napreduju bez korištenja društvenih mreža. Međutim, te tvrtke bi uspjele podići svoj uspjeh na skroz drugi nivo sa korištenjem marketinga i investiranjem u društvene mreže zbog mnogih razloga.

Read more

Društvene mreže - odluke

Nakon što ste izabrali blog platformu, trebali bi razmotriti koje društvene mreže želite koristiti. Postoji mnogo mogućnosti, a usluge s kojima odlučiti ići dalje ovisit će o ciljanom tržištu kao i o vašem proračunu.

Read more

SMART je jednostavan akronim koji se koristi za postavljanje dobrih čvrstih ciljeva. Značenje SMART-a jest: Specific (Specifično), Measurable (Mjerljivo), Achievable (Ostvarivo), Relevant (Relevantno) i Timely (Vremenski definirano).

Read more

Što zapravo treba objavljivati? Evo nekoliko strategija koje možete isprobati sljedeći put kada se zapitate što biste objavili na društvenim mrežama.

Read more

VRH