Optimizacija YouTube sadržaja

Prije nego uopće razmišljate o optimizaciji video zapisa, trebate pripremiti plan za sam video sadržaj. Pravilan izbor ključnih riječi i njihovo postavljanje unutar titlova je vrlo važan faktor kod dohvaćanja ciljanje skupine korisnika. Dobro isplaniran video zapis uključuje sadržaj koji uspijeva sadržati pažnju kroz ključne točke prodaje. Video zapisa također mora biti privlačan široj publici da bi u njoj zapalio iskru interesa za temu o kojoj se u video zapisu radi.
 
Jedanput kada se video zapisi postave na stranice, YouTube ih konvertira u .flv format. Botovi trenutačno ne mogu čitati sadržaj u .flv formatu, tako da se mora staviti još jedna verzija sadržaja da bi ti video zapisi bili optimizirani za pretraživače. Zadnja tehnološka postignuća, uparena sa Googleovom akvizicijom YouTubea omogućila sa da YouTube prepoznaje o čemu se govori u video zapisu tako da YouTube može automatski sinkronizirati tekst sa video zapisom.
 
Dodavanje titlova koji su bogati sa ključnim riječima je obavezno jer to omogućuje da tražilice imaju način da povežu tekst sa video zapisom, a poznata je stvar da nemaju problema sa indeksiranjem teksta. Spominjanjem ključnih riječi u titlovima omogućujte pretraživačima (ovdje se misli na Google i YouTube) da pravilno shvate sadržaj video zapisa što će u konačnici dovesti do velikog broja korisnika koji su Vaša ciljna skupina. YouTube titlovi se unutar YouTube indeksiraju odmah, a Google će ih indeksirati kroz najviše za jedan tjedan.
 
Nedavno je YouTube dodao novu mjeru u svojem analitičkom alatu – Hotspot. Ovaj alat je kao stvoren za video zapise koje su namijenjeni prodaji nekog proizvoda zato jer mjeri dužinu pažnje korisnika kod gledanja video zapisa. Da biste vidjeli podatke unutar Hotspota treba proći najmanje 30 dana od dana kad se video zapis postavio na internetu. Hotspot mjeri u video zapisu točke u kojima je padala gledanost, kada su korisnici preskočili dio video zapisa ili kada su otišli na neki drugi video zapis. Nakon što korisnik odgleda pola video zapisa većina ima pad gledanosti. Svakako treba eksperimentirati sa različitim oblici reklamiranja proizvoda ali stavljanje prodajnih elemenata u vrijeme kada je pažnja korisnika najveća je no brainer.
 
Titlovi i umetanje sadržaja su dva najvažnija faktora kod produkcije video zapisa, ali najvažnije od svega je da video zapisa posjeduje vizualnu privlačnost tako da gledatelji mogu shvatiti poruku koja im se sa video zapisom želi prenijeti. Mogućnost gledanja video zapisa u velikoj kvaliteti može imati ogroman učinak na broj gledanja video zapisa. Na kraju krajeva više nismo u 2000 kada su skoro svi video zapisa bili pikselizirani i to je onda bilo prihvatljivo ponajprije zbog brzina veze.
 
Korisnici također ne žele gledati nepoznata lica, zaboravite na sebe i fokusirajte se na vizualnu pomoć koja će poboljšati prodaju proizvoda. Ukoliko ste u mogućnosti dodati odlične specijalne efekte, tranzicije i 3D elemente u vaš video zapis to će vam jako pomoći da zadržite interes korisnika. Međutim najvažniji faktori su ipak humor, akcija i jako interesantan sadržaj. Ukomponirajte neke od tih stvari i to će napraviti razliku između vašeg video zapisa i video zapisa kod kojeg će korisnici zaspati. Gledatelji su većinom zainteresirani da gledaju video zapise koji će ih zabaviti ili koji će im omogućiti da nauče nešto novo.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter