Optimizacija YouTube kanala

Optimizacija YouTube kanala se jako oslanja na tri osnovne stvari: tagiranje, pozive za akciju i odličnu temu. Pravilno tagiranje i korištenje ključnih riječi je najvažniji faktor koji utječe na rangiranje YouTube kanala. Omogućavanje različitih načina angažiranja posjetitelja kanala sa društvenim mrežama će dovesti do veće posjećenosti vaših kanala na društvenim mrežama te dodati još nekoliko bodova za optimizaciju YouTube kanala. Dizajn kanala bi trebao sličiti dizajnu web stranice (ukoliko imate web stranicu). Razmišljate o YouTube kao landing stranici za tvrtkinu oglasnu ploču. Svrha kanala je da korisnici pogledaju pojedine video zapise da bi naučili više o proizvodima tvrtaka.
 
Pravilno tagiranje YouTube kanala ima veći rezultat na organičke rezultate pretrage nego bilo što drugo. Naziv kanala i korisničko ime trebaju biti što sličniji ili isti imenu tvrtke. Za svaku video kampanju nemojte uzimati više od 3 – 5 ključnih riječi. Izabrane ključne riječi bi također trebale biti ciljane od strane web stranica tvrtke. Spominjanje tih ključnih riječi u opisu kanala i u sekciji o meni će pomoći tražilicama da nađu relevantan sadržaj i relevantne upite povezane sa vašom strategijom za ključne riječi, nemojte zaboraviti pretjerano korištenje ključnih riječi se još uvijek penalizira.
 
Angažirati korisnike je gotovo uvijek primarni cilj svaki Internet marketing kampanje. U video marketing kampanjama, vizualni call-to-action je jedini način na koji se može angažirati korisnike da poduzmu željenu akciju nakon što je video zapis gotov. To se može napraviti na nekoliko načina. Prvo, obavezno se uvjerite da je YouTube kanal sadrži puni URL na stranice u opisu kanala. Ovo je ujedno i jedini link koji će botovi moći slijediti a koji se može dobiti sa YouTube. Svi ostali linkovi će imati nofollow atribut. Kod sekcije „o meni“ bilo bi dobro da dodate link na Facebook i Twitter stranicu te na stranicu bilo koje druge društvene mreže na kojoj imate prisutnost.
 
Naravno i ovdje treba voditi računa da ne pretjerujete sa linkova, ukoliko ste prisutni na desetke društvenih mreža, izdvojite samo one linkove koji su relevantni za posjetitelje YouTube kanala. Omogućavanje komentara, prijateljstava i pretplata ima vrlo velik učinak na organičke rezultate. Što više pretplata i gledanja ima kanal, imate će bolje rezultate kod organičke pretrage. Otvaranje kanala za mogućnost komentiranja i za prijateljstva će također omogućiti gledateljima da ostvare direktnu interakciju sa tvrtkom.
 
Većinu vremenu, korisnici će doći na stranicu video zapisa a ne na stranicu kanala. Međutim ukoliko korisnik prvo dođe na stranicu kanala, kanal mora biti vizualno privlačan da bi zadržao pažnju. Nemojte gubiti vrijeme na pretjerano dizajnirane pozadine. Cilj je da video zapisi na kanalu budu lako vidljivi, korisnici su do kanala došli zbog video zapisa a ne da bi se divili dizajnu koji stoji u pozadini. Svakako izaberite najbolji video da se automatski pokreće nakon učitavanja kanala. Kanala svakako mora biti usklađen sa bojama koje se koriste na web stranicama tvrtke. Ukoliko stranica na web tvrtki ima bež pozadinu, tada bi i kanal trebao imati bež pozadinu. Svakako pripazite na boju teksta koji koristite za kanal, tamnije boje teksta su za kanale koji imaju svjetliju pozadinu i okrenuto. Nemojte napraviti početničku pogrešku i staviti crnu pozadinu kanala na crnim tekstom jer se tekst neće vidjeti.

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter