Oblikovanje društvene mreže

Društvene mreže su moderan način komunikacije. Svatko od nas je korisnik barem jedne društvene mreže. Vrlo vjerojatno svakodnevno posjećujemo barem jednom na dan naš profil na društvenoj mreži. S obzirom na brzi rast i popularnost društvenih mreža njihovih korisnika će biti sve više. Tako raste i potreba za razvojem postojećih ili novih društvenih mreža. Zajednički hobi, aktivnosti, teme rasprava i razgovori zanimljive tematike sa velikom grupom ljudi, može nas potaknuti da sami napravimo, oblikujemo svoju društvenu mrežu. Ideja o vlastitoj društvenoj mreži mora počivati na “čvrstoj“ ideji. Ideja mora biti dobro osmišljena i isplanirana. Tek kad se razmisli o tome što želimo postići sa vlastitom mrežom i kakve koristi imaju korisnici naše mreže možemo sa sigurnošću reći da smo spremni osnovati vlastitu mrežu. Bitan aspekt u tom planiranju jest da smo svjesni da postoje mnoge druge mreže koje imaju sličnu ili čak istu tematiku. Pretraživanjem i istraživanjem naših „suparnika“, lako otkrivamo njihove prednosti i nedostatke, upravo te nedostatke treba dobro iskoristiti. Ako ponudimo novi alat ili značajku, uz standarde svake društvene mreže, naša mreža će se time istaknuti i biti zapamćena kao prva koja je pružila tu mogućnost djelovanja.

network

Uvod u oblikovanje

Kao i za svaku web stranicu potrebno je započeti planiranjem i oblikovanjem sadržaja.
Za osnivanje vlastite društvene mreže, nad kojom imate potpunu kontrolu, najbolje je uzeti u obzir sljedeće aspekte stvaranja takve web stranice:

1. Tema ili svrha vlastite društvene mreže
2. Osnovna načela dizajna
3. Alati i značajke društvene mreže
4. Platforme kao tehničko rješenje za kodiranje i programiranje
5. Konstantno ažuriranje mreže najnovijim i zanimljivim informacijama

 

1. Tema ili svrha vlastite društvene mreže

Prije početka rada na vlastitoj web stranici, treba dobro razmisliti kojim će se područjem baviti i koja će svrha biti potencijalnim korisnicima učlaniti se baš u našu mrežu. Na primjer, volite kuhati i voljeli biste podijeliti svoje recepte sa prijateljima ili razmijeniti ih, zasigurno će dobro doći neka kulinarska mreža. Međutim, svijesni da već postoji puno drugih društvenih mreža koje se bave baš tom tematikom, moramo osmisliti kako napravili nešto jedinstveno i zanimljivo. Pretraživanjem istih i slićnih društvenih mreža možemo odrediti koja sredstva već postoje. Bitno je zabilježiti značajke i alate koje pružaju trenutne web stranice. To će pomoći u određivanju što dodati na vlastitu web stranicu. Tako možemo ponuditi usluge ili resurse koje posjetitelji neće moći naći nigdje drugdje. Istražiti kako se predstaviti na webu je odličan način da saznamo i iskoristimo nečije uspjehe i neuspjehe. Treba biti svjestan da se konkurencija natječe za iste korisnike, kao i mi.

Podijelite članak: