Kako napisati SEO članak

Pisanje članaka koristeći SEO zahtijeva dobre vještine pisanja koje će učiniti članak zanimljivim i lako čitljivim. Strateški položaj ključnih izraza i ključnih riječi u tekstu te uključivanje linkova će povećati čitateljstvo na vašoj stranici.

Pročitajte sljedeće savjete kako bi naučili napisati članak pomoću SEO-a. Podsjetnik o ključnim riječima možete pročitati u ovom članku.

Istaknite svoj članak

Članak bi trebao biti dobro napisan, privlačan i informativan. Trebao bi predstavljati novo gledište na specifičnu temu. Dobar uvod u početku sa korisnim informacijama će potaknuti ljude na daljnje čitanje članka. Vaš članak bi trebao biti zabavan i koristan. Dobro napisan članak sa dobrim sadržajem će privući više ljudi, što znači da će više korisnika posjetiti vašu stranicu. Ovo čini vaš članak više privlačnijim ljudima koji povezuju svoje stranice sa vašima i povećava vjerojatnost da će oglašivači htjeti koristiti vašu stranicu za svoje reklame. Google tražilica pridodaje velikim dijelom na naslov članaka i blogova. Zato je važno da je ključna fraza prisutna u naslovu kao važan dio efektivnog SEO sadržaja.

Napravite listu ključnih izraza i ključnih riječi za svoj članak

Ovo će biti vrlo korisno za čitatelje i rangiranje na Google-u, ako je članak podijeljen podnaslovima – što će čitatelji cijeniti jer će biti u mogućnosti pročitati članak s lakoćom.

Napišite svoj članak

Članak napišite na sljedeći način:

  • pobrinite se da je gramatički točan bez ikakvih grešaka
  • dodijelite mu naslov
  • podijelite članak na kratke odlomke sa podnaslovima
  • koristite najvažnije ključne riječi i ključne izraze već na početku prve rečenice prvog odlomka
  • nemojte pretjerati sa korištenjem ključnih riječi ili ključnih izraza, umjesto toga raširite ih po tekstu
  • uključite najvažnije ključne riječi i ključne izraze u naslove i podnaslove
  • ako ima smisla u tekstu istaknite ključne riječi i izraze podebljavanjem ili kurzivom
  • kako bi razbili monotonost, pokušajte započeti članak sa pitanjem
  • kako je ključna riječ već umetnuta u rečenici, sve što trebate učiniti jest podebljati ju (ovo će naglasiti ključne riječi i učiniti veliki efekt na Google algoritam dok će skenirati članak)
  • kao što je učinjeno u prvoj rečenici, ključna riječ treba biti prisutna i u posljednjoj rečenici kako bi ostala naglašena

Uključite hyperlinkove u članak

Hyperlinkovi su linkovi na drugu web stranicu koja je relevantna za vašu temu. Možete istaknuti riječ ili izraz i dodati web adresu na koju se želite povezati. Uvjerite se da je svaki link kvalitetna web stranica koja nudi kvalitetne informacije i jednostavnu navigaciju.

Napravite linkove na vaš članak

Čak iako ste napisali odličan članak, trebate se pobrinuti da svijet zna za njega. Jednostavno, podijelite link vašeg novog članka na Facebook-u, Twitter-u i slično, te ohrabrite prijatelje da ga dijele dalje. Izradom ključnih riječi, link na koji se može kliknuti omogućuje Google tražilici da naglasi ključne riječi više i to bi trebalo biti učinjeno na početku i na kraju članka gdje se ključne riječi najviše lociraju.

Pobrinite se da je sadržaj lako djeljiv

Što će više Google tražilica vidjeti sadržaj na drugim web stranicama to će više rangirati stranice u cjelini. To je razlog zašto bi sadržaj trebao biti djeljiv tako da se može postići čim bolje rangiranje kod pretraživanja.

Ako zatrebate pomoć kod pisanja SEO članka, slobodno nas kontaktirajte.

 

Podijelite članak: