Moć društvenih medija kao platforme

Prije nego što spomenem zašto su društveni mediji odlične platforme za distribuiranje marketinškog sadržaja, razjasnit ću što mislim pod distribucijom.

Kao poslodavci moramo voditi ljude da pronađu i čitaju naš sadržaj pošto se to neće dogoditi samo od sebe. Moramo ih voditi kroz tisuće poruka koje vide i čuju svaki dan. Možemo koristiti izravne marketinške tehnike da stavimo naš sadržaj ispred naše publike te možemo iskoristiti marketing pretraživanja kako bi naš sadržaj bilo lako za pronaći.

Možemo koristiti društvene medije na oba načina. Možemo ga upotrijebiti kako bismo došli do naših neposrednih veza mreža, fanova i sljedbenika, a putem društvene razmijene možemo proširiti tu mrežu dalje. Korištenjem ključnih riječi u postovima, ljudi će biti u mogućnosti da nas pronađu.

Zamislite sadržaj kao most između korisnika i tvrtke. Za korisnika, sadržaj odgovora na njihove upite kod pretraživanja. Za tvrtku, sadržaj daje informacije korisniku o poslu. Kao posao, želimo da se sadržaj pojavi kad god ga korisnik pretražuje.

Dakle, moramo znati koje alate koriste za pretraživanje, a zatim trebamo osigurati da se naš sadržaj pojavi u rezultatima pretraživanja. Sadržaj treba biti na mjestima gdje se naša publika „druži“.

Društveni mediji su izvrsno mjesto za distribuciju sadržaja, zato jer se ljudi sve više druže na društvenim medijima.

S toga, negdje na stotinama dostupnih društvenih medija, pronaći ćete svoju ciljanu publiku, a ako zatrebate bilo kakvu pomoć slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: