Marketing na Facebooku

facebook canvas oglasi

Kako ćete graditi svoju Facebook stranicu, sve više ćete se fokusirati na to koliko ljudi zapravo vidi postove koje objavljujete.

Na Facebooku kao cjelini teško je postići organski doseg, tj. teško je postići neki poseban doseg kroz neplaćene objave koje korisnici dobivaju kroz novosti. Ovo se događa zbog toga što se toliko sadržaja dijeli na Facebook-u i ne postoji mogućnost dolaska svakog sadržaj do svake osobe. To znači da će se vaš sadržaj natjecati sa različitim sadržajima kako bi se našao u novostima korisnika.

Dakle, količina sadržaja neće riješiti ovaj problem. Glavni faktor je usredotočenost na kvalitetu. Objavljivanje manjih sadržaja visoke kvalitete će uvijek pobijediti strategiju objavljivanja niske kvalitete visokofrekventnog sadržaja.

Još jedan čimbenik u vašem dosezanju je vrijeme. Recimo da ste odlučili objaviti dva statusa dnevno – što je pristojna standardna frekvencija. Vrijeme kada će ta dva posta izaći u javnost, drugim riječima, idu li ovi postovi u javnost u podne, dva sata ili četiri sata, uvelike će utjecati na njihovu vidljivost. Sve se svodi na to kada su vaši korisnici na mreži.

Ako vaša ciljana publika provodi vrijeme na Facebook-u tijekom ručka, distribucija vašeg sadržaja neposredno prije ručka će vjerojatno dovesti do većeg postotka korisnika koji vide taj sadržaj. Ipak trebate imati na umu da će Facebook odrediti konačnu relevantnost.

Brzi način za procjenu najboljeg vremena za objavljivanje sadržaja jest promatranje razine aktivnosti vaše publike – kada su na mreži. Ovo možete učiniti tako da posjetite svoju stranicu kao administrator, odaberete uvid iz navigacije izbornika pri vrhu zaslona i zatim odaberete stavke navigacijskog izbornika s lijeve strane.

Imajte na umu da nećete imati ovakav pristup podacima ako imate manje od 30 likeova na vašoj Facebook stranici. Dakle, ako ne možete ovo pronaći, jasno je zašto.

Ukratko, najbolje je da se fokusirate na to da objavljujete sadržaj onda kada je vaša publika najviše online te da otkrijete što najbolje odgovara za vaš posao koji promovirate putem Facebook-a. Ukoliko zatrebate savjet za marketing na Facebook-u, slobodno nas kontaktirajte

Podijelite članak:

Pretplatite se na naš newsletter