marketing i komunikacija

4 komponente marketinga i komunikacije

  • 6 min čitanja

Rating

Tijekom godina, puno stvari se promijenilo u marketingu. Digitalna transformacija je dovela sa sobom potencijalne korisnike magazina i TV-a na pametnim mobitelima i tabletima. Zbog toga, teško možete usporediti moderne marketing strategije sa onima od prije 30 godina.  Ali, to i nije prevelika promjena, to je način na koji komunicirate sa korisnicima.

Marketing i komunikacija su dva nerazdvojna koncepta. Godine 1960.-te, ljudi su znali da dobri slogani grade brand i dovode više korisnika. Zbog toga što su to znali su preko TV reklama i oglasa u novinama dopirali do potencijalnih kupaca tj. publike.

Ali, stvari na koje marketing menadžeri prošlog stoljeća nisu mogli utjecati su:
  • Kome apeliraju
  • Što točno kažu i zašto
  • Kada nešto kažu
  • Gdje nešto kažu

Marketing i komunikacija: željena ciljana skupina




Prije Interneta, ljudi su učili o proizvodima i uslugama preko magazina, kataloga, oglašavanja i plakata. Marketing menadžeri nisu točno znali kome se obraćaju. Imali su nagađanja i generalne informacije o tome tko što točno čita, ali izrada precizne publike, sa specifičnim demografskim informacijama je bila samo san.

CRM platforme su omogućile da imate sve bitne informacije o vašim korisnicima. Korištenje UI, može pomoći kod poboljšanja korisničkog ponašanja, uključujući i identificiranje potencijalnih korisnika koji će vjerojatno kupiti proizvod.

Marketing i komunikacija: personalizirana poruka


Kao i sa ciljanom publikom, tako je i sa porukom. Poruka je morala biti generalna, zbog toga što niste imali kontrolu nad tim tko će je vidjeti. U današnje vrijeme, primamo personalizirane e-mail poruke, viđamo oglase na Facebooku i Instagramu koji odgovaraju našoj povijesti pretraživanja ili stvarima koje se sviđaju našim prijateljima. Korisnici se osjećaju više odanima i vjerojatno će kupiti kada se osjećaju da ih tvrtka poznaje i cijeni.

UI omogućava marketing timovima da započnu i prilagode poruke u stvarnom vremenu, kako bi se pobrinuli da je svaka kampanja optimalno optimizirana. Zahvaljujući IoT-u, također je postalo lakše pratiti poziciju svakog korisnika u procesu kupnje.

Uz pomoć UI-a, tvrtke sada mogu pratiti korisnike koji napuštaju njihove web stranice u sredini prodaje ili odustaju od svoje već spremne online košarice za kupnju. Ovo dovodi do boljih prodaja, boljih poruka o brandu na društvenim mrežama i manje korisničkih primjedbi.

Marketing i komunikacija: dobar tajming




Najveći utjecaj na vrijeme su imali trgovci na televizijskim reklamama. Ako su imali budžet, njihov oglas bi bio prikazan u top tajmingu. To je uglavnom bilo poslijepodne i navečer, nakon što su se ljudi vratili s posla.

U današnje vrijeme, možemo točno izabrati točan sat u danu kada želimo poslati newsletter. UI može pomoći u optimiziranju vremena za marketing kampanje, objavljivanjem poruke onda kada će ju svaki mogući korisnik najvjerojatnije pročitati – a ne onda kada će ju prosječna populacija najvjerojatnije otvoriti.

Kampanje sa oglasima mogu biti ograničene na samo nekoliko sati na dan, kako bi uštedjele novac i imale najbolji utjecaj.

Marketing i komunikacija: pravi kanali




U prošlosti su postojala samo dva kanala, magazini i TV. U današnje vrijeme, može se reći da ih postoji previše. Korisnici su konstantno bombardirani sa informacijama. Ali također, postoji rješenje i za to.

UI može koristiti agregirane podatke kako bi se odlučilo gdje vaši korisnici vole kupovati, komunicirati ili pričati o vašem poslu, bilo to kroz društvene mreže, e-mail ili čak chat. Nakon svega, nema nikakvog smisla poslati nekome e-mail, ako ta osoba rijetko kada otvara svoj inbox. Najbolji način za komuniciranje sa korisnicima je onaj način koji oni preferiraju.

Zaključak

Kao što smo rekli, ne možete razdvojiti marketing i komunikaciju. Možemo izraditi marketing plan za vas, koji će biti skrojen prema vašem poslu i korisničkoj bazi.

Uz pomoć UI, pomoći ćemo vam da što bolje razumijete potrebe svojih korisnika, da upoznate njihove navike i učiniti ćemo vaš posao uspješnijim.

Također, možete nas kontaktirati ukoliko imate generalna pitanja o marketingu i komunikaciji. Bit će nam drago ako vam možemo na bilo koji način pomoći!

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni