Marketing na Facebooku – pisanje visoko kvalitetnog sadržaja

Prvi korak u kreiranju visoko kvalitetnog sadržaja za Facebook je određivanje vašeg cilja. Pitajte se, što želite da vaš korisnik napravi nakon što pročita vaš  sadržaj?

Što će korisnike točno natjerati da poduzmu neki korak i koje ćete im sve informacije pružiti kako bi im sve bilo jasno?

Bitno je da vaš visoko kvalitetan sadržaj sadrži pravu poruku koja će biti objavljena u pravo vrijeme. Ne samo da će vas  ovo povezati sa vašim korisnicima nego će ih natjerati da se uvijek vraćaju k vama. Imajte na umu da 1/3 Facebook korisnika pregledava sadržaj na mobilnom uređaju, a to znači da količina sadržaja koja će se prikazati na zaslonu prije nego se skrati će biti manja.

Dok pišete postove za Facebook uglavnom ciljate na 250 znakova. Ovo ne ‎mora biti pravilo, pošto vaši korisnici mogu uživati u formi dugačkog sadržaja ili čak ekstremno kratkih statusa. Ali, ako trebate nešto s čim ćete započeti, probajte ciljati na 250 znakova. Tip sadržaja kojeg ćete odlučiti promovirati će također pridodati kvaliteti vašeg posta.

Razmotrite opciju da kod svakog sadržaja kojeg objavite dodate sliku koja će biti interesantna i ugodna oku korisnika. Možete čak eksperimentirati sa korištenjem linkova ili videa, pošto Facebook podržava oboje. Kada tek počinjete, dobra ideja za isprobati jest objaviti različite postove kako bi vidjeli koji tipovi postova privlače najviše pažnje. U većini slučajeva, vizualni postovi općenito izgledaju bolje, te dobivaju više likeova, dijeljenja i komentara nego druge vrste postova. Također možete isprobati objavljivanje ponuda ili čak kreiranje događaja za posebne prigode.

Trudite se pružiti svojim korisnicima sve korisne informacije pomoću Facebook statusa te pratite napredak svakim postom kojeg objavite. Na kraju ćete vidjeti koja metoda objavljivanja te kakvog točno sadržaja najviše odgovora vašim korisnicima.

U sljedećem članku ćemo nastaviti sa savjetima za marketing na Facebook-u, a tema će biti ocjenjivanje frekvencije vaših postova.

Podijelite članak: