Marketing automatizacija: direktna ruta do korisnika

Ako ste trgovac ili vlasnik poslovanja, vjerojatno ste čuli o marketing automatizaciji.

Po Google pretraživačkim trend alatima, pretraživački promet za izraz „Marketing Automatizacija“ se uvelike povećao u zadnjih nekoliko godina.

Interes za tehnologiju izgleda da raste eksponencijalno i ako još ne koristite marketing automatizaciju, možda se pitate „zašto“? Što je marketing automatizacija?

Marketing automatizacija se odnosi na softver koji automatizira vaš marketing za vas. Softver je dizajniran kako bi vam pomogao da prioritizirate i izvršite svoje marketing zadatke na aerodinamičan i učinkovit način.

Ultimativni cilj marketinga je generirati više prihoda za vašu tvrtku. Kako bi to ostvarili, trebate privući promet na vašu web stranicu, pretvoriti taj promet u potencijalne korisnike i zatim završiti sa tim potencijalnim korisnicima kao korisnicima. Marketing automatizacija pravi utjecaj u konverzijskim i zatvarajućim fazama ovog procesa.

Po HubSpot-u, trgovci koji koriste softver automatizacije generiraju 2X broj potencijalnih korisnika nego oni koji koriste eksplozijski softver za e-mail i percipirani su od strane svojih vršnjaka 2X kao efektivni i komunikativni.

Prednosti marketing automatizacije

Korištenjem alata i procesa za marketing automatizaciju, vaše prodaje i marketing timovi mogu raditi zajedno, kao slobodan kohezivan tim, kako bi automatizirali i optimizirali vaše potencijalne korisnike kako će se micati kroz marketing funnel.

Marketing automatizacija vam pomože:

  • Generirati više potencijalnih korisnika
  • Kvalificirati i prioritizirati vaše potencijalne korisnike
  • Usmjeriti te potencijalne korisnike u stanje spremno za prodaju
  • Upravljati sa svim e-mail marketing kampanjama
  • Izvijestiti o uspjehu kampanja

Marketing automatizacija omogućava poslovanjima, malim i velikima da vode kompleksne marketing aktivnosti sa ograničenim resursima.

Puno ćete uštedjeti na vremenu, pošto se trgovcima omogućava da postave kampanje puno prije nego što će biti vođene. Zakažite svoje e-mail marketing i društvene postove jedno jutro za mjesec dana i možete se fokusirati na ostale marketing aktivnosti.

Marketing automatizacija također olakšava segmentiranje vaše publike sa malo truda. Možete profilirati različite grupe pretplatnika, potencijalnih korisnika i korisnika po njihovom ponašanju i preferencijama.

Na vrhu svega ovoga, većina platforma marketing automatizacije je izgradila alate za izvješća i analize. Možete mjeriti efektivnost svojeg marketing truda u svim dijelovima i optimizirati prema tome.

3 područja koja možete automatizirati

Tri najveća marketing područja koje možete automatizirati su:

  • E-mail marketing. Možete koristiti softver kako bi automatski imali poslane određene e-mailove nakon pokretanja događaja, poput uključivanja u obrazac za prijavu.
  • Društvene mreže. Omogućavaju vam da automatizirate distribuciju sadržaja na društvenim platformama.
  • Landing stranice. Trebalo im je dugo vremena da budu dizajnirane, kodirajući ih manualno u HTML-u i CSS-u. Ali sada, možete koristiti template i samo kopirati iste dizajne ispočetka.

Koja platforma za marketing automatizaciju je prava za moju tvrtku?

Najvažnija stvar prije biranja platforma je da znate svoj posao iz skice. Koje alate želite koristiti za online kampanje? Koji su ciljevi tvrtke? I koje prosječne budžete možete imati?

Evo liste nekih najpoznatijih alata za automatizaciju:

$1000+/mjesec

Pardot – Pardot je moćna platforma koja vam omogućava da privučete, pretvorite i zadržite korisnike. Kreirajte e-mail kampanje, postavite landing stranice, dođite do potencijalnih korisnika i više. Ima duboku integraciju sa Salesforce.

Marketo – Marketo je puni paket alata za marketing i prodajne timove. Sa njim možete kreirati, pratiti i analizirati svoje marketing kampanje. Također možete ciljati potencijalne korisnike sa prikladnim porukama i ponudama.

$200+/mjesec

Infusionsoft – Infusionsoft se fokusira na prodajnu stranu marketing automatizacije, ali ima robustan softverski paket za marketing automatizaciju generalno, uključujući prodajnu automatizaciju, online prodaje, CRM solucije i više.

Act-On – Uzimajući „sve-u-jednom“ pristup, Act-On vam omogućava da upravljate ulaznim tokom (SEO, društvene mreže, landing stranice), vašom marketing automatizacijom (lead njegovanje i bodovanje, A/B testiranje), i vašim izlaznim tokom (e-mailovi, događaji, webinars).

HubSpot – HubSpot vjerojatno ne treba predstavljanje. Ova platforma je jedna-stanica shopa za inbound generaciju potencijalnih korisnika. HubSpot vam daje da šaljete e-mailove, bodujete leadove, kreirate landing stranice, nadzirete društvene mreže – i dobivate analitiku za sve to.

WebEngage – WebEngage se fokusira na korisničko zadržavanje i angažiranje. Učite o svojim korisnicima, prilagodite njihovo putovanje kroz vaš posao sa e-mailom, anketama sa povratnim informacijama i SMS-om – a zatim analizirajte.

Zaključak

Marketing automatizacija je cijela u vezi njegovanja leada, a ne prodaje. Trebali bi izbjegavati pokušaje direktne prodaje i umjesto toga se fokusirati na njegovanje leadova, polako ih vodeći sve dok ne pitaju za kupnju vaših proizvoda ili usluga.

Trebali bi im pružiti personaliziran i relevantan sadržaj, a sa marketing automatizacijom taj proces postaje puno lakši.

Ako trebate pomoć sa marketing automatizacijom ili imate pitanja kako ju možete implementirati u svoju organizaciju, kontaktirajte nas još danas i bit će nam drago pomoći.

 

Podijelite članak: