Kako izraditi logo za vlastito poduzeće

user experience design

U ovom članku naučit ćete kako izraditi logo za vlastito poduzeće.

Logo je iznimno bitan dio tvrtke. To je uobičajeno prva stvar o kojoj ljudi razmišljaju kada netko spomene određeni brand. Samo razmislite o McDonald’su ili Nikeu.

Dobro dizajniran logo može pomoći uspostavljanju vašeg branda. Drugim riječima, dobar logo će pomoći vašem brendu i omogućiti da vas ljudi lakše zapamte.

Ali, kako možete dizajnirati takav logo?

Prije nego što započnete sa procesom dizajniranja, prvo morate razmisliti o tome koju poruku će vaš logo prenositi.

Što je logo?

Logo je grafički elemet koji sažeto i brzo identificira tvrtku. To je način za vizualno reprezentiranje proizvoda, usluge, tvrtke ili individualca na način koji je pamtljiv i ukratko priča priču.

Tipično, logo je dizajniran za brzo prepoznavanje. Korisnici često mogu prepoznati tvrtku samo po logotipu. Ali, logo je samo jedan aspekt strategije branda tvrtke. Pomaže, naravno, razlikovati tvrtku od njezine konkurencije, ali odličan logo ne znači ništa dok brand nije nešto vrijedan.

U idealnom slučaju, logotip tvrtke potiče prvi ključni dojam o vašem poslovanju potencijalnim klijentima i partnerima. Dobar logo može izgraditi lojalnost između vašeg posla i vaših korisnika, uspostaviti brand identitet i pružiti profesionalni izgled osnovanog poduzeća.

Neki od elemenata koji se koriste u dizajnu logotipa za komuniciranje pozicioniranja, poruka i tonova su boje, odabir fonta, prilagodljiva tipografija ili kaligrafija, stil ilustracije, oblik i stil i povijesna referenca, a svi se spajaju za komuniciranje, na primjer: bogati, organski i domaći; čisti, korporativni, snažni i učinkoviti; ili mekani, senzualni i luksuzni.

Efektivan logo

Da bi logo bio efektivan mora biti:

  • Jednostavan. Jednostavan dizajn logotipa omogućava jednostavno prepoznavanje.
  • Pamtljiv. Efektivan logo dizajn bi trebao biti pamtljiv, a to se ostavaruje jednostavnim, ali opet, prikladnim logotipom.
  • Bezvremenski. Efektivan logo bi trebao biti bezvremenski. Pitajte se: hoće li vaš logo biti efektivan za 10, 20, 50 godina?
  • Svestran. Efektivan logo bi trebao biti jednako funkcionalan na različitim medijima i aplikacijama.
  • Prikladan. Logo terba biti prikladno dizajniran s obzirom na njegovu svrhu.

Kako kreirati logo

Počnite sa odlukom za što se vaša tvrtka želi zalagati. Vaš logo bi trebao biti refelekcija toga.

Fokusirajte se prvo na svoju poruku. Odlučite što želite prenijeti o svojoj tvrtci. Što ju čini jedinstvenom u usporedbi sa konkurencijom? Koje su povlastice i očekivanja vaše ciljane publike?

Nakon što to napravite, postoji nekoliko načina na koje možete nastaviti sa logo dizajnom.

Pogledajte logotipe drugih poslovanja u svojoj industriji

Istraživanjem vaše konkurencije možete pronaći ideje za vlastiti logotip. Koriste li kvalitetne slike? Ili možda upotrebljavaju nešto više upečatljivo? Razmislite o tome koliko se želite razlikovati od konkurencije.

Neka bude funkcionalan

Važno je imati uravnoteženu kombinaciju jednostavnog i neobičnog – želite da vaš logo bude interesantan, ali ne želite da netko mora sjediti i satima ga analizirati.

Dobar logo bi trebao biti skalabilan, jednostavan za reproducirati, pamtljiv i karakterističan. Ikone su bolje nego fotografije, što može biti neophodno ako se znatno povećava ili smanjuje.

Koristite ga za ilustriranje svojih ključnih poslovnih prednosti

Ovo može biti teško za napraviti sa logotipom, ali dobar dizajner će biti u mogućnosti pomoći vam. Ključno je prenijeti prednosti koje vaša tvrtka nudi kroz slikovito izlaganje.

Manipluirajte slikama kako bi poslali poruku o svojoj tvrtci. Na primjer, FedExov logo izgleda jednostavno.

Izvor slike

Ali ako pogledate bliže na razmak između E i X, primijetit ćete malu sakrivenu strijelu. Ova strijela simbolizira FedEx-ovu brzinu i točnost. Također postoji bitno značenje u bojama “Ex”. Boja se razlikuje prema dijelovima poslovanja FedExa.

Izbjegnite trendove i kreirajte bezvremenske logotipe

Mijenjanje logotipa cijelo vrijeme može zbuniti ili čak živicirati vaše korisnike. Kreirajte logo koji će izgledati dobro za 10 ili 20 godina na isti način kao što i izgleda danas.

Boja je ključna

Prilikom uzimanja osobnosti branda u razmatranje, trebate razmisliti o svakom aspektu slike. Svijetle i podebljane boje mogu zgrabiti nečiju pažnju, ali isto tako mogu izgledati neobično; matirani tonovi izlučuju sofisticiranost, ali se mogu predvidjeti. Svaka boja ima drugačiju implikaciju i može donijeti nijansu na vašu poruku.

Zaključak

Logo je ključni dio vizualnog identiteta tvrtke. Kada pokušavate odlučiti kako kreirati logo, trebate razmotriti mnogo stvari. Zato vjerujemo da je uvijek dobra ideja konzultirati se sa profesionalcem prije nego što krenete kreirati svoj logo.

Možete nas kontaktirati još danas za besplatno konzultiranje i mi ćemo Vam pomoći kreirati savršen logo za vaš posao.

Podijelite članak: