Izrada rezervacijskih sustava u turizmu – 2.dio članka

  • 6 min čitanja

Rating

Kvalitetne informacije na svakom koraku  Prema istraživanju provedenom u Velikoj britaniji na 2,000 korisnika, gotovo 53% korisnika je pronašlo i rezerviralo svoj smještaj putem interneta, dok je 30% korisnika prvo provelo Internet istraživanje, a tada napravilo rezervaciju izvan interneta tj. putem telefona, emaila ili fizičkim odlaskom u poslovnicu. To znači da više od 80% posto korisnika koristi Internet da bi došlo do informacija o mogućnostima putovanja i smještaja stavljajući tako Internet kao najvažniji korak prilikom odlučivanja o rezervaciji. Nikad nemojte pretpostaviti da će korisnik istražiti sve o pojedinom hotelu i apartmanu. Postoje korisnici koji će krenuti sa procesom rezervacije a potom očekivati da kod svakog koraka rezervacije dobiju određene informacije o smještaju. Dakle trebate uvijek voditi računa o tome koje informacije trebaju biti dostupne prilikom svakog koraka da bi proces rezervacije otišao korak dalje.



Vrste informacija koje korisnici najčešće traže 
Vrste informacija korisnici traže su jedan od glavnih faktora za razmatranje. Kod testova korisnosti slike su se pokazale kao prva stvar koju korisnici traže prilikom odlučivanja o rezervaciji – to i nije tako čudno imajući u vidu emocionalne utjecaj koji slike imaju na nas. Gore spomenute istraživanje u Velikoj Britaniji došlo je do istih zaključaka, gotovo 59% korisnika je koristilo fotografije destinacije ili smještaja prilikom odluke o rezervaciji.   Korisnici žele doći do činjenica prije nego će odlučiti gdje će napraviti rezervaciju, a koji je bolji izvor za to nego gomila? 39% korisnika koji su anketirani prije odluke su tražili mišljenja i preporuke na TripAdviseru, čak 81% korisnika koristi specijalizirane web stranice na kojima se mogu naći recenzije hotela.   Cijena je naravno vrlo važan faktor. 64% posto korisnika bira destinaciju na temelju cijene smještaja. Prema studiji Internet rezervaciju 56% korisnika radi zbog toga jer misli da će tamo naći manje cijene. Zbog toga su sve popularniji agregatori kompletne turističke ponude unutar kojih možete vrlo lagano istražiti ponudu i usporediti cijene.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni