Kako kreirati online marketing plan koji će razviti vaše poslovanje u 3 koraka

  • 6 min čitanja

Rating

Jedan od najvećih izazova koje svaki posao ima je stjecanje novih korisnika. Ako želite razviti svoj posao potrebni su vam novi korisnici, a kako bi ih dobili potrebna vam je dobra marketing strategija. Ali ako ste novi u online marketingu možda nećete znati gdje početi.

Ubrzo mijenjajućem digitalnom pejzažu, marketing taktike i tehnologije se mijenjaju na dnevnim bazama te je zbog toga teško zadržati korak. Vjerojatno ste čitali o content marketingu, plaćenom-po-kliku oglašavanju, promociji na društvenim mrežama i sto drugih načina na koje možete dosegnuti svoju publiku. Svi zvuče odlično, ali mogli bi se uhvatiti s pitanjem: gdje da počnem?

Zatrpani sa informacijama i frustrirani sa tako puno opcija, zavalite se natrag u stolicu i odustanete. U ovom članku pokazat ću vam da nema potrebe da pokušavate naučiti stotine različitih taktika i trikova.

Sve što trebate je uzeti korak natrag i kreirati marketing plan.I to je zapravo jako jednostavno. Pokazat ću vam kako izgraditi tvrd kao kamen online marketing plan i kako dobiti rezultate koje želite.

Što je online marketing plan i koje su njegove prednosti?

U osnovi, online marketing plan je plan svih vaših marketing aktivnosti koje planirate napraviti kako biste ostvarili svoje poslovne ciljeve.Prije nego što krenete kreirati svoj marketing plan, trebate definirati vašu digitalnu (online) marketing strategiju.

Vaša digitalna marketing strategija je plan akcija kako bi ostvarili svoje željene ciljeve. Na primjer, možda želite povećati svoj dnevni prihod za 20% koristeći PPC oglašavanje. Jednom kada ste postavili svoje poslovne ciljeve, trebate kreirati marketing plan i mjeriti rezultate.

Ovdje su neke prednosti posjedovanja online marketing plana:
  • Imat ćete jasnu viziju za vaš posao
  • Imat ćete fokus, znat ćete što trebate napraviti
  • Biti ćete u mogućnosti mjeriti rezultate i usvojiti ako je potrebno
Sada pričajmo o tome kako početi kreirati svoj marketing plan.

  1. Kreirajte marketing personu

Morate početi sa razumijevanjem svoje publike i kreiranjem marketing persone. Apsolutno je esencijalno da znate tko su vaši korisnici, koje su njihove bolne točke i kako im možete pomoći da ih riješe. Jednom kada znate tko su vaši krajnji korisnici, bit ćete u mogućnosti usmjeriti svoje marketing strategije da se susretnu s njihovim potrebama.

Najbolji način da razumijete korisnike je da kreirate marketing ili kupac personu.

Ovdje je jedan način kako ona može izgledati:



Dizajn sam po sebi nije bitan. Ono što je bitno je da jasno definirate karakteristike koje su gore navedene, kao što su: godine, spol, lokacija, ciljevi&izazovi, vrijednosti&strahovi itd.

Kreirajući kupac personu bit ćete lako u mogućnosti da prilagodite svoje marketing napore da ih bolje dosegnete. Na primjer, bit će vam lako prilagoditi kopiju na vaš PPC oglas i „sletajuće stranice“ kako bi bolje pristajale korisničkim potrebama. HubSpot ima neke od dobrih marketing persona template-a koje možete provjeriti.

  1. Izaberite jedan marketing kanal (za sad)

Ako tek počinjete sa digitalnim marketingom, najbolje je ako izaberete samo jedan kanal i da ga se držite za sada. Ako izaberete više od jednog, riskirate istezanje samog sebe i brzo trošenje budžeta.

Kako ćete nastaviti, proširit ćete se na druge kanale, ali u početku, jedan kanal može biti i više nego dovoljan nego njih više, ako sve postavite ispravno.




Jednom kada odlučite za kanal (na primjer, plaćeno oglašavanje kroz Google AdWords), vrijeme je da odlučite kako ćete ga koristiti. Razmišljajte o proizvodu ili usluzi koju prodajete i shvatite koji bi bio najbolji način da ga oglašavate.

Napravite malo istraživanje konkurencije i vidite koje kanale oni koriste i na koji način. Koristite alate kao što je SpyFu kako bi istražili konkurenciju.

  1. Izvucite sve zajedno (i nemojte zaboraviti mjeriti rezultate)

Sada kada ste definirali svoje ciljane korisnike, izabrali marketing kanal i odlučili kako ćete ga koristiti, vrijeme je da kombinirate sve te stvari u koherentan marketing plan. Napravite dokument gdje ćete zapisati svoje ciljeve i kanale koje ćete koristiti kako bi ih ostvarili. Nemojte zaboraviti uključiti izvedbu ključnih indikatora (KPI) – oni su mjerljive mjere koje možete koristiti za mjerenje vaše izvedbe kroz vrijeme.

Trebate analizirati svoje rezultate i usporediti ih sa vašim poslovnim ciljevima kako bi vidjeli koliko ciljeva ste postigli. Ako vidite da jedna taktika ne radi – prebacite se na drugu. Eksperimentirajte sa nekoliko njih, sve dok ne pronađete što radi, a što ne.

Zaključak

Fondacija svake uspješne marketing strategije i zauzvrat posla, svodi se na dobar marketing plan. Iskoristite ono što ste naučili u ovom postu kako bi kreirali svoj prvi online marketing plan.

Analizirajte svoje rezultate i primijenite plan prema tome. S vremenom, počet ćete dobivati rezultate i vidjeti kako vaš posao raste.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni