Kako kreirati Facebook poslovnu stranicu u 5 lakih koraka

  • 6 min čitanja

Rating

Imati poslovnu stranicu na Facebooku nije više lijep dodatak vašoj web stranici – to je postalo neophodno. Nakon svega, posjećivanje Facebook stranice je često prva stvar koju korisnici naprave kada provjeravaju brand. Odličan je način da se povežete sa svojom publikom i kreirate dobar prvi utisak.

Po nedavnim statistikama, Facebook ima preko 2 bilijuna aktivnih korisnika i oko 65 milijuna poslovanja ima svoju stranicu na Facebooku. Ovi brojevi sami pokazuju da postavljanje Facebook poslovne stranice i njezino korištenje kao kanala je odlična ideja kako bi dosegli svoju publiku. Pa gdje počnete?

U ovom članku objasnit ću kako kreirati Facebook poslovnu stranicu u procesu od pet koraka:
  • Ispunite osnovan info o poslovanju
  • Kreirajte naslovnu sliku ili video
  • Ispunite sve informacije na profilu
  • Dodijelite uloge na vašoj stranici
  • Počnite angažirati svoju publiku
Započnimo!

1. Ispunite osnovne info o poslovanju

Prve stvari prvo – prije nego što kreirate poslovnu stranicu trebat ćete kreirati Facebook Business Manager. Nemojte brinuti, ovo će vam uzeti samo trenutak. Pobrinite se da imate osoban račun da potvrdite svoj identitet.

Idite na business.facebook.com i kliknite „Create account“, zatim se ulogirajte u svoj osobni račun. Utipkajte ime vašeg posla i gotovi ste! Sada imate svoj vlastiti Business Manager račun.
Ulogirajte se, kliknite na „Pages tab“ i započnite s kreiranjem svoje poslovne stranice.

Prvo ćete trebati izabrati kategoriju stranice od jednog od ponuđenih:
  • Local Business or Place
  • Company, Organization or Institution
  • Brand or Product
  • Artist, Band or Public Figure
  • Entertainment
  • Cause or Community



Imajte na umu da možete promijeniti kategoriju i ime kasnije. Ispunite neke osnovne informacije i imat ćete svoju stranicu.

2. Kreirajte naslovnu sliku ili video

Vaš poslovna stranica je sada live na Facebooku. Sada je vrijeme da kreirate nešto vizualno kako bi se isticali.

Kliknite na „Dodaj naslovnu“ ikonu i izaberite od slike do videa. Ako odlučite ići sa slikom, jednostavno odaberite od kuda ju želite uploadati: sa računala ili weba. Ako nemate spremnu sliku, uvijek možete koristiti alate kao Canva kako bi brzo kreirali jednu. Imajte na umu da se vaša naslovnu slika prikazuje u 820x312 na desktopu i 640x360 na pametnim telefonima.

Još jedna opcija je koristiti video. Video je efektivan način kako bi proširili svoju poruku.4 puta više korisnika bi radije gledalo video o proizvodu ili usluzi nego da mora čitati o tome.

Dodajući za naslovnu video, omogućava vam da ponudite impresivno iskustvo svojim posjetiteljima pa je uobičajeno bolja opcija nego slika za naslovnu. Bilo što da odlučite, ići sa naslovnom kao slikom ili video zapisom, pokušajte uploadati nešto što je vizualno atraktivno, zabavno i provodi vaš brand.

3. Ispunite sve informacije na profilu

Sada možete ispuniti svoj profil kompletno, dodajući informacije u sljedeće sekcije:
  • About,
  • Company Overview,
  • Story,
  • Contact info itd.
Sve ovo je samo po sebi pa zato ne bi trebali imati probleme sa tim. Fokusirajte se na gradnju zanimljive priče koja će angažirati vašu publiku, nemojte samo pisati o činjenicama o vašoj tvrtci.

4. Dodijelite uloge na vašoj stranici

Ako planirate dijeliti svoju stranicu sa suradnicima, na primjer sa svojim marketing timom, bit će potrebno da im date pristup stranici.

Ovdje su uloge koje možete dati suradnicima:
  • Admin – kompletan pristup svemu (osoba koja kreira poslovnu stranicu je admin po defaultu)
  • Editor – može uređivati stranicu, slati poruke i objavljivati na stranici, kreirati oglase i vidjeti uvide
  • Moderator – može odgovarati na komentare, slati poruke kao stranica, kreirati oglase i vidjeti uvide
  • Advertiser – može kreirati oglase i vidjeti uvid
  • Analyst – može vidjeti uvid
Dodijelite drugačije uloge različitim ljudima, ovisno o tome za što su zaduženi. Ovo možete napraviti tako da odete na postavke stranice i izaberete „Page Roles“ sekciju. Upišite e-mail adresu osobe koju želite dodati i izaberite koju će ulogu imati.




5. Počnite angažirati svoju publiku

Nakon što je vaša stranica postavljena možete započeti sa dodavanjem sadržaja. Počnite sa objavljivanjem posta – dodajte status update, link, sliku ili događaj.Imajte na umu da vizualni sadržaj dobro prolazi na Facebooku i da se algoritmi Facebook rangiranih Live Videa prikazuju više u novostima ljudi.

Studija BuzzSumo je otkrila da Facebook postovi sa slikama dobivaju 2.3 više angažmana. Nakon što ste objavili nešto sadržaja, počnite sa pozivanjem ljudi da označe vašu stranicu sa „sviđa mi se“ i da se angažiraju oko nje.

Također, možete probati sa Facebook oglasima kako bi privukli promet na stranicu ili boostati postove kako bi se prikazali u novostima ljudi.

Zaključak

Sada kada znate kako kreirati Facebook stranicu, počnite sa planiranjem kako se inkorporirati u vašu cjelokupnu marketing strategiju. Kreiranje poslovne stranice je samo prvi korak u marketingu na Facebooku. Sada trebate kreirati plan za sadržaj i izvršiti ga. Koristite Facebook oglase kako bi dosegli široku publiku i još mnogo toga.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni