5 dobrih razloga za kreiranje vlastitog web shopa

web shop

Web shop ili ecommerce trgovina Vam omogućava online prodaju Vaših proizvoda globalnoj korisničkoj bazi. Možete početi sa prodajom isti dan kada postavite svoju trgovinu. Međutim, postavljanje ecommerce trgovine može biti pomalo zastrašujuće ako ne znate kakvu vrstu prometa i prodaje dobivate. Ili, možda želite uskočiti i kreirati svoj online shop, ali ne znate gdje početi.

U ovom članku, pisat ću o 5 razloga zašto bi trebali pokrenuti svoj vlastiti web shop.

Bilo da ste početnik ili imate godine iskustva u vođenju posla, možete uspjeti u ecommerceu sa malo truda i odlučnosti.

Želite znati najbolji dio? Većina alata i resursa koje trebate Vam je na raspolaganju. Čak i ako nemate iskustva u ecommerceu, možete s lakoćom izgraditi svoj web shop.

Doći ćemo do toga uskoro, ali prvo pogledajmo stanje ecommerce industrije.

Ecommerce industrija danas

Ecommerce je industrija koja raste.

Prema Statisti, podaci pokazuju da će prodaja maloprodaje ecommercea u svijetu porasti s 1,3 bilijuna dolara u 2014. na 4,5 trilijuna dolara u 2021. godini. To je trostruko povećanje prihoda ecommercea u manje od 10 godina.

Isti podaci predviđaju da će prodaja u svijetu dosegnuti 4,5 bilijuna dolara do 2021. godine.

Izvor slike

Europske ecommerce prodaje iznose oko 602 bilijuna € ove godine (2o17).

Zbog ovog velikog rasta ecommerce prodaje, izvrsna ideja poretanje vlastitog web shopa. Uz minimalne investicije, možete ostvariti velike prihode.

Razlog zašto ecommerce brzo raste je zbog toga što tehnologija omogućava sve više ljudi pristup Internetu svaki dan. Područja koja su relativno zatvorena za ostatak svijeta, poput Kine, se otvaraju i brzo postaju glavna tržišta potrošača.

Nadalje, tehnologija povezana sa ecommerceom, poput platformi za web shopove i sustava plaćnja postala je bolja i pristupačnija.

Kada sve ovo uzmemo u obzir, vidimo zašto ecommerce tako brzo raste.

Razlozi za pokretanje web shopa

1. Ecommerce je rastuća industrija

Prvi razlog je direktno povezan sa statistikama koje sam spomenula ranije. Ecommerce raste godišnje I kao vlasnici poslovanja, bitno je ostati na vrhu trendova. Također je važno biti na tržištima gdje postoji prostor za rast.

Ecommerce je poslovni model za nove poduzetnike i one koji žele proširiti postojeće poslovanje. Ako želite ući u ecommerce, vrijeme je savršeno.

2. Postavljanje web shopa je jednostavno

Širok raspon platformi za stvaranje i upravljanje web shopovima omogućilo je vlasnicima tvrtki puno lakše upravljanje svojim trgovinama. Platforme poput Magentoa i WooCommercea su pristupačne i skalabilne ovisno o rastu poslovanja. Iako njihov razvoj često zahtijeva suradnju sa specijaliziranom agencijom, održavanje gotovih web shopova je jednostavno.

Postoji i mnogo opcija za odabir, ovisno o veličini i potrebama tvrtke. Sve to znači da čak i početnici i male tvrtke mogu pokrenuti vlastite web shopove bez velikih financijskih investicija.

3. Ljudi kupuju online

Svi znaju da će se trgovina bez korisnika brzo zatvoriti. Isto se odnosi i na online trgovine. Srećom, ljudi kupuju stvari online više nego ikad.

Podaci pokazuju da je 80% ljudi sa pristupom Internetu ostvarilo online kupnju, a 67% generacija rođenih otrpilike između 1980-ih i 1990-tih preferira online kupnju prije kupnje u trgovini. Činjenica je da mlađi ljudi preferiraju online kupnju, a postotak će se samo povećavati.

Ukoliko žele uspjeti, poduzeća trebaju pratiti te trendove. Ukoliko se odlučite za vlastit web shop, bit ćete ispred konkurencije od samog početka.

4. Jednostavno stjecanje kupaca

Ne samo da mnogi ljudi kupuju online, već web shop vlasnici imaju mnoge opcije kojima dosežu te ljude i pretvaraju ih u korisnike. Internet marketing nudi ogromne prilike za poduzetnike.

Možete jednostavno identificirati i doseći svoju potencijalnu bazu korisnika kroz različite kanale i oglašavati im se na stranicama koje posjećuju. Ovaj način pristupa često doprinosi povećani prihod.

Jednostavno je prikazati svoje proizvode na platformama kao što je Facebook i dobiti ideju o tome što korisnici žele.

5. Automatizirani proces prodaje

Većina web shop rješenja nudi načine za automatiziranje dijelova poslovnih procesa povezanih sa prodajom. Na primjer, sa tradicionalnom prodajom, trebate uvjeriti svakog novog korisnika da kupi od Vas. U ecommerceu, Vaša web stranicaa, web shop i sadržaj (tekst web stranice kao što je opis proizvoda) ostvaraju prodaju.

I najbolji dio je što te stvari trebate napraviti samo jednom. Jednom kada ih napravite, one generiraju daljnje prodaje dok se vi možete fokusirati na druge stvari.

Zaključak

Ecommerce nudi mnogo mogućnosti za moderna poslovanja. Kreiranje profitabilnog web shopa nikad nije bilo lakše. Kako god, to ne znači da je lansiranje web shopa jednostavno i garantirano uspjehom. Kao i kod svih poslovnih pothvata, planiranje i strategija su ključne stvari.

Ukoliko Vam je potrebna pomoć sa razvojem web shopa strategija ili imate pitanje o tome koje tehnologije koristiti za svoj web shop, kontaktirajte nas još danas za besplatno konzultiranje. Pomoći ćemo Vam u stvaranju profitabilnog web shopa kako biste mogli razviti svoju tvrtku.

Podijelite članak: