Korporativni dizajn: 3 ključna elementa

korporativni dizajn

Ponekad je teško definirati dizajn. Dizajn se odnosi ne samo na grafički dizajn,već uključuje i njegovu strategiju Korišten je u različitim industrijama, kao što je primjerice web dizajn, inženjering i arhitektura.

Tvrtke sa jakim branda i identitetom ostvaruju prednost nad svojom konkurencijom. Ovo se događa zbog toga što ljudi povezuju emociju sa brandovima, a ako Vaš brand može probuditi pozitivne emocije, automatski stičete prednost.

Brand svake tvrtke uobičajeno je smatran jednim od najkorisnijih dodataka u bilanci tvrtke i put prema dobrom brandu je usavršiti umjetnost korporativnog dizajna.

U ovom članku, pričat ću o korporativnom dizajnu i njegovim ključnim elementima.

Korporativni dizajn je službeni grafički dizajn logotipa i imena tvrtke ili institucije korišten na zaglavljima, omotnicama, formama, mapama, brošurama itd.

Korporativni dizajn je čvrsto povezan sa korporativnim identitetom. Što je korporativni identitet?

Evo službene definicije:

Kombinacija shema boja, dizajna, riječi, i ostalih simbola kojima tvrtka stvara vlastitu vizulanu izjavu i prenosi svoju poslovnu filozofiju.  To je trajni simbol kako se tvrtka sama vidi, kako želi biti viđena od drugih i kako je se drugi sjećaju i prepoznaju.

U osnovi, korporativni identitet ili korporativna slika je ponašanje u kojem se korporacija, tvrtka ili poslovanje prezentira publici (kao što su korisnici i investitori, ali i zaposlenici).

U današnjem svijetu, gdje korisnici imaju skoro neograničene opcije, svaka tvrtka treba uspostaviti jaku prisutnost kako bi se istaknula. Jak korporativni identitet može pomoći tvrtkama u ostvarivanju vlastitih ciljeva.

Važnost korporativnog identiteta vidi se u prednostima koje doprinose poslovanju:

  • Korisnička lojalnost
  • Kreiranje korporativne persone
  • Poslovno poboljšanje

Identitet tvrtke je ono što pokreće čitavu organizaciju, što olakšava zapošljavanje vrhunskih talenata i što organizaciji daje okvir za poslovanje tvrtke. Moćni identiteti su koherentni – povezuju tri elementa: ponudu vrijednosti koju nudite svojim korisnicima, sustav sposobnosti koji vam omogućava da kreirate tu vrijednost i skup proizvoda i usluga koji iskorištavaju sposobnosti i pružaju vam svoj prijedlog vrijednosti.

I bilo koji dobar korporativni identitet započinje sa dobrim korporativnim dizajnom.

Elementi dobrog korporativnog dizajna

  1. Logo

Logotip je grafički element kojim se indentificira tvrtka. To je način da se vizualno reprezentira proizvod, usluga, tvrtka ili individualac na način koji je pamtljiv i ukratko govori njihovu priču.

Tipično, logo je dizajniran za brzo prepoznavanje. Korisnici mogu često prepoznati tvrtku samo po logotipu. Ali, logo je samo jedan aspekt strategije tvrtkinog branda. Naravno, pomaže kod razlikovanja tvrtke od njezine konkurencije, ali odličan logo ne znači ništa, sve dok brand ne postigne određenu vrijednost.

Neki elementi korišteni u dizajnu logotipa koji prenose pozicioniranje, poruke i ton su boje, izbor fonta, prilagođena tipografija ili kaligrafija, stil ilustracije, oblik i stil i povijesne reference.

  1. Tipografija

Čist font uvelike utječe na izgled webstranice ili newslettera svake kompanije.

Cijeli tekst web stranice, ne samo za korporativne web stranice, bi trebao biti čitljiv. Web dizajner bi trebao uzeti u obzir različito prikazivanje preglednika; tekst fontovi nisu prikazani isto na svim preglednicima.

Iskoristivost također igra veliku ulogu u dizajnu tipografije. Loša tehnika je uključivanje teksta u sve slike i <alt> tagove, pošto ih tražilice ne mogu čitati.

  1. Boje

Svaki dobar korporativni dizajn bi trebao uzeti u obzir kombinacije boja, značenje boja i teoriju boja. Korporativna shema boja ima jaku izjavu o organizaciji i kako odrađuje posao.

Boje bi trebale naglasiti filozofiju i strategiju svake organizacije.

Prena istraživanju, ljudima je protrebno manje od 90 sekundi da donesu mišljenje o proizvodu. Većina tih mišljenja temelji se na bojama.

Zapravo, skoro 85% korisnika citira boju kao primarni razlog zašto kupuju određeni proizvod, a 80% ljudi vjeruje da boja povećava prepoznavanje branda.

Izvor slike

Zaključak

Kako  bi kreirali korporativni identitet koji donosi uspjeh isticanjem od konkurencije, koncentrirajte se na korporativni dizajn. Definiranjem vrijednosti Vašeg branda i zatim oblikovanjem identiteta tvrtke, stvorit ćete jaku prisutnost i probuditi pozitivne asocijacije u Vašim korisnicima.

Ako trebate pomoć sa dizajnom, kontaktirajte nas još danas i bit će nam drago pomoći.

 

Podijelite članak: