CTA

Korištenje newsletter-a u content marketingu: uključivanje CTA

  • 6 min čitanja

Rating

4.8
(6)
Prvi prioritet za vas je da se pobrinete da je vaš newsletter dovoljno interesantan, toliko da ga ljudi zapravo otvaraju i čitaju.Kako bi sami za svoj newsletter mogli reći da je interesantan, bitno je objavljivanje i održavanje relevantnog i dobrog sadržaja.

Nakon što je vaš newsletter dizajniran, pun sadržaja i spreman za slanje, morate se pobrinuti da imate privlačan ili pozivajući naslov. „Naš glavni newsletter“ nije baš privlačan kao što „Jeste li vidjeli što je novo oko našeg ureda ovog mjeseca?“ naslov. Prvoj akciji kojoj se uvijek trebate nadati u vezi vašeg newsletter-a jest da se otvori što više puta od strane pretplatnika.

Bez obzira na koje rješenje za newsletter se odlučite, ono će pratiti vašu otvorenu stopu. Stoga, pazite na to da budete konstantni i da se poboljšavate tijekom vremena.

Nakon što imate korisnike koji će otvarati i čitati vaš newsletter, želite se pobrinuti da imate jake CTA, (eng. Calls to action), hrv. pozive za akciju unutar e-maila.Razmislite o njima kao o klikovima koje želite da vaš čitatelj poduzme.

Standardni pozivi za akciju bi obuhvaćali klikove kako bi čitaoci pročitali blog postove na vašoj web stranici, ispunili obrasce kako bi ih vi uključili u svoj prodajni tok ili klikanje i kupnja proizvoda/naručivanje usluge.Ključ je, da trebate reći svojim čitateljima točno ono što želite da učine.

Jednostavno postavljanje linka i nada da će kliknuti na to rijetko funkcionira. Razmislite o upotrebi gumba, slika ili tekstova različitih veličina kako biste prizvali pažnju za bilo što za što bi voljeli da kliknu.

Jasni pozivi za akciju:
  • Kupite sada,
  • registrirajte se danas ili
  • kliknite ovdje za download.
Zapamtite da bilo koje rješenje za newsletter koje odaberete će vam pokazati kakav vam je klikovni postotak za svaki newsletter, a većina će vam omogućiti da vidite točno na koje linkove i pozive za akciju je kliknuto i sa čije strane. Obratite pozornost na njih s vremena na vrijeme, kako biste mogli vidjeti što funkcionira, a što ne funkcionira onoliko koliko vi želite.

Kao zaključak, možemo reći da newsletter bez poziva za akciju je – potrošeni newsletter. Da biste bili uspješni, morate uvijek razmišljati kako natjerati čitaoce da otvore vaš e-mail, a zatim, što želite da sljedeće naprave? Ako zatrebate bilo kakvu pomoć oko newsletter-a, naš Oxidian tim vas čeka.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.8 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni