Korištenje newsletter-a u content marketingu: lako čitljiva e-pošta

Svi mi danas konzumiramo mnogo više sadržaja na našim mobitelima nego ikada prije i taj trend ne pokazuje nikakve znakove zaustavljanja.

U bliskoj budućnosti, tko zna na kakvim će mobitelima i prenosivim uređajima vaši pretplatnici čitati vaš newsletter. Zbog toga, bitno je da imate ono što je poznato kao odgovarajući dizajn za vaš newsletter.

Jednostavno, ovo znači da će se izgled proširiti i urušiti, ovisno o veličini zaslona na kojem će se newsletter čitati. Ako je vaša stranica dizajnirana ili izgrađena u zadnjih nekoliko godina, vrlo vjerojatno ste već ovo primijenili na svoju web stranicu.

Srećom, ne morate brinuti previše o tehničkoj strani kako napraviti ovo, jer će vaše newsletter rješenje napraviti to za vas.

U MailChimp-u, možete kliknuti na Preview i Test, kako biste vidjeli kako će vaš newsletter izgledati na zaslonu računala, ali i na simuliranom telefonu. Možete listati kroz vaš newsletter te čak i okrenuti telefon kako biste vidjeli kako newsletter izgleda u oba smjera.

Također, dobra praksa je da sami sebi pošaljete kopiju newslettera prije nego što ga pošaljete. Zatim ga otvorite i na računalu i na mobitelu, tako da možete osobno potvrditi da izgleda u redu i da je spreman za čitanje na oba uređaja.

Imajte na umu da je najvažnije da vaši pretplatnici čitaju vaš newsletter bez ikakvih problema, bez obzira gdje su ili na kojem ga uređaju čitaju.

Zbog toga, uložite nekoliko dodatnih minuta da se pobrinete za lako čitljivu e-poštu, a u slučaju bilo kakvih pitanja slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: