Korištenje e-maila u vašem marketinškom mixu

Ne morate biti dugo u biznisu da biste shvatili da morate komunicirati s puno ljudi kako biste privukli kupce.

Naravno, vaša tvrtka se također treba pobrinuti da vaše marketinške komunikacije donose prihode iznad troškova tih komunikacija. E-mail je izvrsno rješenje za povoljnu izgradnju odnosa s korisnicima, jer je poznati komunikacijski standard te je isplativ.

Činjenica da je e-mail jeftin način komuniciranja, nije glavni razlog za korištenje e-maila. E-mail, također ima i vrlo visok povrat ulaganja (eng. Return On Investment) iliti ROI.

Drugim riječima, učinkovita marketinška strategija e-maila može generirati puno prodaje za relativno malu investiciju vremena i novaca. Da biste ostvarili najveći mogući povrat ulaganja u vaš marketing e-maila, prvo trebate razumjeti gdje trebate koristiti e-mail u vašim sveukupnim marketinškim planovima.

Prva stvar koju trebate razumjeti, jest činjenica da slanje e-maila totalnim strancima ne funkcionira. Ovakvim pristupom, vjerojatno ćete primiti žalbe zbog neželjene pošte. Cilj je dobiti interes potencijalnih kupaca, osim ako ne šaljete poruke na temelju dopuštene e-mail liste.

Umjesto da spammate ljude, upotrijebite e-mail kako biste pretvorili trenutne planove u korisnike i trenutne korisnike u lojalne korisnike. Upotrijebite e-mail kako biste educirali ljude o značajkama i prednostima vaših proizvoda ili usluga, kako bi ljudi mogli razlikovati vašu tvrtku od konkurencije i kako bi zatražili kupnju.

Također, možete upotrijebiti e-mail kako biste povećali lojalnost kupaca i preporuka slanjem e-maila koji će ojačati vaše odnose s klijentima. Pošaljite im zahvale putem e-maila, čestitke za praznike te im ponudite specijalne privilegije kako bi se osjećali cijenjeno.

Bez obzira na vrstu posla ili organizacije koju imate, odražavanje vaših odnosa s klijentima u središtu vaše strategije će vas dovesti na put do uspješnog e-mail marketinga.

Ukoliko naiđete na bilo kakve probleme kod korištenja e-maila u marketingu, slobodno nas kontaktirajte.

Podijelite članak: