Korisnici gledaju dobrovoljne reklame na Youtubeu

  • 6 min čitanja

Rating

Youtube je objavio da samo 30% video reklama koje se prikazuju prije videa koji korisnici žele gledati, a koje mogu preskočiti su u stvarnosti i preskočili. Bruce Daisley, direktor prodaje na YouTubeu, izjavio je u nedavnom intervju za MediaWeek da rezultati nedavnog istraživanja kojeg je odradila tvrtka Ipsos MediaCT pokazuju da više gotovo nitko ne preskače oglase kada mu se za to pruži prilika.Vijest da samo 30% korisnika preskače oglase je odlična za tvrtke koje se oglašavaju na Youtubeu, posebno zbog toga jer je mnogo tih tvrtki u zadnjih par mjeseci izrazilo zabrinutost zbog efektivnosti takvih oglasa. Od 70% korisnika koji odgledaju oglase njih 75% će napraviti neku aktivnost vezanu uz taj oglas, što naravno govori u prilog da se korisniku ostavi mogućnost da ugasi oglas ili da ga ostavi. Korisnici koji su prisiljeni gledate oglase prije videa kojem žele pristupiti imaju daleko manji broj aktivnosti vezan uz sam oglas. 81% korisnikka koji su pogledali puni oglas (bez obzira da li se radilo o standarnom pre-roll oglasu ili oglasu kojeg je moguće preskočiti) i 59% korisnika koji su vidjeli samo prvih 5 sekundi oglasa mogli su kasnije prepoznati isti oglas. Pozornost kojom korisnici gledaju oglase je očito porasla. Neke studije idu tako daleko da ukazuju na to da ukoliko korisnici preskače oglase da ustvari bolje pamte te oglase. Istraživanje je dokazalo da ukoliko korisnicima date mogućnost da mogu preskočiti oglase prije videa, tada će povećati aktivnost za sam oglas. Još ostaje eksperimentiranje sa dužinom oglasa, preporuka je da oglas ne bude u rasponu od 5 – 15 sekundi. No kao i kod svake vrste oglašavanja treba eksperimentirati sa različitim dužinama oglasa te mjeriti koji je odziv na te oglase. Naša preporuka je da prije nego što krenete sa oglašavanjem da napraviti testiranje na fokus grupi korisnika koji su Vaša ciljana skupina. Nakon što dođete do željenog rezultata (najveći broj željenih aktivnosti po oglasu), znate koliko sekundi treba trajati Vaš oglas. Naravno osim same dužine oglase možete isprobavati i nekoliko varijanti oglasa.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni