Komponente digitalnog marketinga

  • 6 min čitanja

Rating

Godinu za godinom, sve više marketing mogućnosti predstavlja se online. Razlog tome je što ljudi kreiraju i koriste nove tehnologije, te istražuju nove ideje. Količina opcija koje su vam na raspolaganju kao poduzetniku su ogromne. U ovom članku, istražit ćemo glavne komponente digitalnog marketinga, ali koncepti će biti razmjerni i za druga područja. Bitno je imati na umu da vaša strategija ne treba uključivati svaki postojeći marketing kanal. Možda se nađete u situaciji da koristite pregršt kanala o kojima sam već pisala ili ćete pronaći uspjeh u iskorištavanju drugih putova koji nisu dio ovih ključnih komponenti. Sa tako širokim asortimanom izbora, bitno je procijeniti koji kanali imaju najviše smisla. Ako radite sa ograničenim resursima, bilo bi poželjno da znate koji kanali će vam biti prioritet za početak. U slučaju da istražujete novi kanal, dobra ideja je da istražite kako će to utjecati na vaš dan (koliko će vam vremena uzeti itd.). Da bi učinili to, pomoći će nam ocjenjivanje svakog kanala bazirano na trudu kojeg zahtijeva da se izgradi i vrijednosti koju nosi sa sobom. Kako bi shvatili o čemu je točno riječ, pogledajmo na četiri područja online marketing strategije:
  1. SEO
  2. Marketing tražilica
  3. Društvene mreže i
  4. Video
Prva stvar koju trebamo odrediti je odlučiti koje kanale ćemo koristiti za ova područja:
  1. SEO: Google
  2. Marketing tražilica: Google AdWords
  3. Društvene mreže: Facebook
  4. Video: YouTube
Sljedeće, trebamo ocijeniti trud koji ćemo uložiti od 1 do 6. 1 označuje malu količinu truda, dok 6 označuje veliku količinu uloženog truda. Također ćemo ocijeniti vrijednost. Pitanje koje se postavlja je koji od ovih kanala će imati najveći prihod na uloženu investiciju. Ove brojke su specifične za vaš posao, ali ja ću dodijeliti neke brojeve ovdje samo kao primjer.tablica prioritetaSljedeći korak je vizualizacija mogućnosti potrošnje našeg vremena. Kako bi lakše shvatili to,  kreirat ćemo vrstu tablice na kojoj će se jasno vidjeti skala truda i vrijednosti. Uzimajući u obzir brojke iz prethodne slike, s lakoćom možemo smjestiti marketing kanale na odgovarajuću poziciju.tablica vrijednosti i trudaPošto sam Google-u dodijelila pet za vrijednost i četiri za trud, smjestit ću ga u odgovarajuću sekciju. Ponovit ću ovaj proces za AdWords, YouTube i Facebook. Sa ovakvom kompletnom slikom lakše je odrediti kako ćemo raspodijeliti naše vrijeme. Počet ćemo sa stvarima sa visokom vrijednosti i visokim trudom, a zatim ćemo posvetiti vrijeme ostatku, ovisno kako dolazi na listi prioriteta. Imajte na umu da samo zato što nešto zahtijeva veliki trud, a ima malu vrijednost ne znači da nije vrijedno istraživanja. Svaka ova sekcija se ocjenjuje u usporedbi sa drugom. Nisko vrijednosna sekcija bi i dalje mogla rezultirati značajnim prihodom na uloženu investiciju, samo što nije toliko značajna kao nešto u visoko vrijednosnoj sekciji.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni