Ključne riječi

  • 6 min čitanja

Rating

5
(5)
Ključne riječi su temelj Vaše SEO strategije. Od iznimne je važnosti da se prije početka izrade stranice napravi detaljna analiza ključnih riječi koja se koristi u Vašoj tržišnoj niši. Na temelju ključnih riječi izrađuje se „Strategija izrade sadržaja“ koja Vam osigurava kvalitetan besplatan promet sa tražilica.Što su to ključne riječi? To je pojam koji korisnik unosi u neku tražilicu (npr.Google) kada započinje svoju pretragu. Nakon što unese ključnu riječ i klikne na gumb pretraži, ispisuju mu se stranice koje su najbolje rangirane za tu ključnu riječ. Ukoliko se na primjer bavite iznajmljivanjem apartmana u Opatiji, od iznimne Vam je važnosti da kad korisnik u Google upiše „izajmljivanje apartmana u Opatiji“ Vaša web stranica bude među prva tri rezultata. Korisnici koji na taj način dođu do Vaše stranice predkvalificirani su za kupnju Vašeg proizvoda ili usluge, ili u slučaju našeg primjera da iznajme apartman. Optimizacijom tekstova moguće je ciljano dovesti Vaše stranice za definirane ključne među prva tri rezultata.Vrste ključnih riječi Ključne riječi možemo podijeliti na: Općenite ključne riječi – su ključne riječi koji općenito opisuju neki temu, u slučaju našeg primjera, općenita ključna riječ bili bi apartmani ili čak iznajmljivanje apartmana. Općenite ključne riječi su riječi koji se najviše traže na tražilicama. Zbog toga ukoliko se Vaša stranica nalazi među prva tri rezultata za takvu ključnu riječ imat ćete veoma velik broj posjetitelja. Također puno je teže web stranicu optimizirati da dođe među prva tri rezultata na pretraživačima za općenitu ključnu riječ, gotovo uvijek potrebno je uložiti puno vremena i novaca. Iako će Vam dobra pozicija za općenitu ključnu riječ donijeti veliki promet, taj promet nije toliko kvalitetan koliko promet koji dobivate za fokusirani ključni termin.Da se vratimo na naš primjer, korisnici koji na Vašu stranicu dolaze sa prethodno napravljenom pretragom za apartmane mogu željeti nekoliko stvari. Oni možda želi kupiti apartman, urediti apartman i slično, korisnici koji na Vašu stranicu dođu pomoću ključne riječi „Iznajmljivanje apartmana u Opatiji“ zanima isključivo iznajmljivanje apartmana u Opatiji i kao takvi oni su za Vaš stranicu visoko kvalitetni posjetitelji. Kada identificiramo općenite ključne riječi tada možemo ići na slijedeći korak a to je definiranje fokusiranih ključnih riječi.Fokusirane ključne riječi Fokusiranje ključne riječi se od pravilu sastoje od dvije do tri riječi. Na temelju fokusiranih ključnih riječi treba se temeljiti Vaša SEO kampanja. Da bi definirali idealan set ključnih riječi trebamo u obzir uzeti nekoliko stvari kao što su broj pretraga za ključnu riječi, konkurencija za ključnu riječ i varijacije.Jednina i množina Pretraživači za sad još uvijek ne mogu napraviti točno razlikovati jedninu i množinu za neku ključnu riječ, tako da se još uvijek isplati optimizirati tekstove i za jedninu i za množinu.Varijacije i pogrešno napisane ključne riječi Varijacije i pogrešno napisane ključne riječi se često zaborave kod izrade popisa ključnih riječi, no na njih treba obratiti vrlo veliku pozornost jer ponekad takve riječi znaju donositi dosta prometa. Jedan od načina implementacije ključnih riječi u tekstove je da se uz tekst doda jedan box sa nazivom „Da li ste mislili“ i onda se u njemu navedu sve varijacije i pogrešno napisane ključne riječi.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 5 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni