Izrada sadržaja za web stranice – 2 dio

  • 6 min čitanja

Rating

4.8
(5)
Istraživanje tržišta i ključnih riječi je obvezno za identificiranje sadržaja kojeg se isplati izrađivati. Izrada sadržaja za koji ne postoji potražnja je isto kao da nemate sadržaj, jer vam taj sadržaj neće moći ispuniti tražene ciljeve. Istraživanje treba provoditi stalno da biste bili ukorak sa trendovima. Na taj način možete izraditi listu ključnih riječi koja će biti spremna za uporabu kada krenete sa izradom sadržaja.   Ideja za izradu članka Nakon što ste odradili istraživački dio posla trebate odlučite koja će biti misao vodilja vašeg sadržaja. Ukoliko na raspolaganju imate tim za izradu sadržaja tada u ovoj fazi održite brainstorming da dobite što je više moguće ideja za sadržaj. U ovoj fazi ne odlučujete samo o tome što će se putem vašeg sadržaja izraziti već i koju vrsta sadržaja ćete izraditi a da pritom najbolje ispunite svoje ciljeve.   Izrada prve verzije članka Nakon što imate ideju o tome kako bi sadržaj trebao izgledati (vodite računa da se ne mora raditi o članku već to može biti i video zapis, tweet, infografika…) vrijeme je da izraditi prvu verziju ili tzv. draft. Prije nego krenete sa izradom bacite pogled na urednički kalendar i provjerite koji su rokovi za prvu verziju sadržaja, uređivanje i objavljivanje sadržaja. Nakon što ste se upoznali sa rokovima ili ih tek definirali ako još nisu postojali, vrijeme je da odlučite tko će odraditi samu izradu sadržaja. Da li ćete to biti vi, netko od članova vašeg tima ili ćete možda outsourcati cjelokupnu izradu.   Izrada prve verzije članka Nakon što imate ideju o tome kako bi sadržaj trebao izgledati (vodite računa da se ne mora raditi o članku već to može biti i video zapis, tweet, infografika…) vrijeme je da izraditi prvu verziju ili tzv. draft. Prije nego krenete sa izradom bacite pogled na urednički kalendar i provjerite koji su rokovi za prvu verziju sadržaja, uređivanje i objavljivanje sadržaja. Nakon što ste se upoznali sa rokovima ili ih tek definirali ako još nisu postojali, vrijeme je da odlučite tko će odraditi samu izradu sadržaja. Da li ćete to biti vi, netko od članova vašeg tima ili ćete možda outsourcati cjelokupnu izradu.   Kada dolazi do objave obavezno pripazite na rokove iz uredničkog kalendara tako da se sadržaj objavljuje u skladu sa rasporedom koji ste definirali. Marketing vezan uz sadržaj se oslanja na redovitu objavu svježeg materijala. Kada objavite sadržaj nemojte ga zaboraviti distribuirati kroz različite kanale.

STVORIMO NEŠTO NEVJEROJATNO ZAJEDNO!

Koliko je bio koristan ovaj post?

Kliknite na zvijezdu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena 4.8 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Podijelite članak:

PRIJAVITE SE NA NAŠ Newsletter

Preporučeni